Ekko Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Det kan jeg gjøre, jeg tenkte egentlig ikke på det. Tanken min var at resten av diskusjonen var såpass i gang at folk enten ville fortsette på eksisterende diskusjon eller bare svare utfra emnetittelen. Jeg gir det et forsøk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 De som har svart i tråden er vel på en måte tapt sak sånn sett men nye som svarer vil antageligvis gå rett på emnetittelen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Og mange ganger så er det faktisk også det, blant annet fordi man kan ha spist for grådig av gresset på den nåværende side. Eller kanskje gresset ikke lengre vokser ordentlig på den nåværende siden, man ønsker mer gress enn det det er kapasitet for på siden man befinner seg på eller det er en annen type gress på den andre siden som man ikke har smakt før og som man dør etter å prøve. Jeg tenkte mer i den enkleste form - Som gift med barn osv. blir man "presset" inn i konformiteten "ansvarlig far og oppdrager" - og ender opp som en typisk far og mann, og typiske fedre og menn, har endel typiske "verdier" Man endrer seg fra å være den spreke stud'en, og blir den litt trauste Lada'en, og sånn sett kan noen finne på å tro at alle sprek stud'er er en egen rase, mens det egentlig er sånn at man blir oppdratt til å bli en ansvarlig og kjedelig far .. Håper det ikke ble for forvirrende - er litt sliten etter alt for mye bestefars-plikter i dag .. Endret 28. juni 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Snakk for deg selv. Nei. Jeg er en svært generaliserende type. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Trur personlig at unge ikke gir meg noen som helst grunn til og ikke like min kjæreste mindre. hvis man tar dag for dag og alltid har ett mål med forholdet som begge 2 er enig om feks: * Bli sammen * Flytte ut * evt. forlove seg * evt. gifte seg * evt. få unge. * Reise til syden eller andre fortreffelige plasser * sjekkliste over sex og dirtye plasser * få unge * press ut ungen * osv.. Gudene vet hva. personlig har jeg trua at en slik mål liste kan redde de fleste forhold. *få unge *Reise til syden og chillout med ungen * Reise uten ungen til Amsterdam (smoke weed) feks. du må ikke stoppe opp din nysgjerrighet bare pga forhold. men har du sånne dirty sex nysgjerrighet (threesome osv..) så kan det blir verre. * osv.. En slik liste er helt individuelt i ett forhold Anonym poster: 4f72ba413a8e24ceb9ea785cc4476f23 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Forskningsmessig liker vi jo å sammenligne oss med rotter og de liker jo som kjent å pule litt rundt. Der gikk morgakaffien passelig spredd utover rommet :-) Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Der gikk morgakaffien passelig spredd utover rommet :-) Det var min langsiktige plan for å hjelpe deg med koffeinavhengigheten din Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det var min langsiktige plan for å hjelpe deg med koffeinavhengigheten din Det værste er at det faktisk virket, eg tok ingen ny kopp :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå