Mobilguiden666 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Akkurat det mener jeg å, selv om de får litt pes fra meg nå er det Apple med sin iPhone som var den første som lyktes skikkelig med touchtelefon. Uten Apple er jeg faktisk ganske sikker på at ikke telefonene ikke har sett ut som de gjør i dag. Tull og tøys. Både LG, Alcatel ( mener jeg ) og Motorola har har telefoner på tegnebrettet med svært lik formfaktor. Husk at Apple prøver å ta patent på en firkant med skjerm i front. Som om Dailmer i USA skulle ta patent på en kasse på fire hjul. Ingen andre skal ta kune gjøre det samme. I forbindelse med rettsakene så har det kommet frem at andre har hatt ideene, men ikke patentene OG at Apple selv har hentet litt ideer fra flere Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Tull og tøys. Både LG, Alcatel ( mener jeg ) og Motorola har har telefoner på tegnebrettet med svært lik formfaktor. Husk at Apple prøver å ta patent på en firkant med skjerm i front. Som om Dailmer i USA skulle ta patent på en kasse på fire hjul. Ingen andre skal ta kune gjøre det samme. I forbindelse med rettsakene så har det kommet frem at andre har hatt ideene, men ikke patentene OG at Apple selv har hentet litt ideer fra flere Joda, flere har hatt like formfaktor før Apple kom med sin iPhone, problemet var at de ble sett på som tulletelefoner og slo aldri igjennom. Å ha ting på tegnebrettet frem til at det blir en suksess er stor forskjell og her var det faktisk iPhone som brøytet vei. De som ikke ser det har nok ikke på seg nøytrale briller. Så nei, det er ikke tull og tøys! Endret 26. juni 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 HTC desire.... er dorlig!!! ambefales ikke, fra min side! :nei:har noen av dere htc?? Ja. Jeg har Htc One x og det eneste som er galt med den er batteriet. Kunne vært større Lenke til kommentar
(idioten) Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 min kan man ikke høre de andre under samtalen, så jeg må ha på høyttaler. batteriet her og så... kan heller ikke ha høretelefoner, og den er treg:( Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Problemet med Xperia Z Ultra er jo garantert, 3000 mAh batteri.. Hvorfor ikke putte inn 4000 mAh på en gang? Den 6,4" 1080p skjermen spiser nok batteri til frokost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg