Gå til innhold

Steam og Patch logg

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som irriterer meg over at det ikke er noen som helst oversikt i steam over hva de forskjellige patchene gjør/forbedrer i steam? Ser jo når jeg kommer hjem ifra jobb at opp til 5 spill har blitt oppdatert men vet jo ikke hva de gjør. Greit nok med online spill så kan man finne informasjon på ulike forum men på SP spill så er dette litt vanskelig føler jeg.

Et eksempel:

Igår så ble Sniper 2 Ghost Warrier oppdatert, en patch på hele 600mb. Dette var et spill som jeg hadde gledet meg utrolig mye til men som jeg gikk lei av etter ca 1 time pga elendig AI og ikke helt "sniper" følelse. Så igår at det hadde kommet en patch på 600mb og tok frem google og søkte "Sniper 2 Ghost Warrier patch log" uten å finne noe informasjon om den siste patchen (heller ikke idag) Men jeg ser at det har vært ganske mange forbedringer til dette spillet og f.eks 1.07 som kom 15 april ble hele AI'en totalt overhalt på spillet samt har DX11 sniket seg inn.

Så jeg er veldig spent på hva denne patchen på hele 600mb gjorde men finner jo ingen informasjon.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette er selv opp til produsenten av spillet til å legge ut.

Vet selv nå om jeg dobbelklikker på spillet jeg oppdaterer, kan jeg trykke på View Update,

også får jeg oppe "news" om spillet. Her la f.esk CS:GO sine nyeste updates til siste patch.

Om produsent bestemmer seg for å ikke gi patchnotes så blir det vanskelig å finne.

Lenke til kommentar

Tror dette er selv opp til produsenten av spillet til å legge ut.

Vet selv nå om jeg dobbelklikker på spillet jeg oppdaterer, kan jeg trykke på View Update,

også får jeg oppe "news" om spillet. Her la f.esk CS:GO sine nyeste updates til siste patch.

Om produsent bestemmer seg for å ikke gi patchnotes så blir det vanskelig å finne.

Skriver under på dette, er produsent sin skyld og ikke Steam. Patch notes, om det er noen, legges ofte under "recent news" som er synlig i library om du trykker på et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...