Arodem Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Derfor dropper BioWares neste Dragon Age-spill tretallet i tittelen. Les hele saken Endret 25. juni 2013 av Arodem Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 At de fjerner 3-tallet gjør det ikke mer tiltalende. Jeg forblir skeptisk til jeg ser en gameplayvideo eller får testet en demo. Mulig det blir kjøpt for å fullføre storyen, jeg digget eneren, noe av det beste jeg har spilt med tanke på story. Og jeg må jo få fullført den. Billigsalg ftw! 1 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 At de fjerner 3-tallet gjør det ikke mer tiltalende. Jeg forblir skeptisk til jeg ser en gameplayvideo eller får testet en demo. Mulig det blir kjøpt for å fullføre storyen, jeg digget eneren, noe av det beste jeg har spilt med tanke på story. Og jeg må jo få fullført den.Billigsalg ftw! Storyen blir ikke fullført i neste spill. Dragon Age er ingen planlagt trilogi. 1 Lenke til kommentar
Giske Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 De prøver vel å distansere seg fra DA2 alt de kan, men jeg tror de aller fleste er skeptiske uansett hvor mye de pynter på tittelen. Har ingen tillit til Bioware etter DA2 og ME3. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Storyen blir ikke fullført i neste spill. Dragon Age er ingen planlagt trilogi. Med tanken på at Morrigan er med, så tar jeg det som en oppfølger. Kall det en saga da. Noe som utspiller seg over laaaang tid. trenger ikke å være en trilogi for min del, storyen, settingen og alt slikt er fantastisk. Fikk lyst til å spille DA igjen 2 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hadde det vært et nytt kapittel hadde de beholdt 3-tallet. Nå ser det jo ut som det er enda mer av det samme vi fikk i toeren. Men hvorfor ikke bare kalle det "Dragon Age". Det er jo det EA har gjort med de fleste spillseriene sine i det siste. Lenke til kommentar
pong Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er det Varric? Jeg hadde ikke kjent igjen figuren om det ikke var for Bianca. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Emm, 2'ern hadde jo fint lite med første spillet å gjøre, men likevel fikk det en 2'er i titelen. Dette er bare bullshit og den ordentlige grunnen forblir sjult. 1 Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Heldigvis så utsatte de release nesten ett år. Rushet som preget kvaliteten til DA2 blir forhåpentligvis ikke til stede og de er garantert klare over at de ikke har råd til flere feilsteg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hovedproblemet med DA2 var da ikke at det var rushet, det var rett og slett bare dårlige designvalg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå