Dr-Pseudo Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Klarte å drepe mitt gamle tastatur med en boks pils, prøvde å tørke det men presterte å ødelegge en tynn plastfilm med kretsledninger. Anyway:.... Kjøpte meg et Logitech Internet Navigator Keyboard. Et slikt med masse ekstra knapper for browser, e-post, volum, play, stop osv.osv.. Når jeg trykker på media knappen så starter Windows Media Player. Jeg vil at Sonique skal starte istedet, Vet noen hvordan man fikser det? Programmet iTouch fulgte med, der skal man liksom kunne bestemme hvilke prog/nettsteder som skal tilordnes de forskjellige knappene. men det er ingen mulighet til å stille inn media knappen. Kjører Win XP Pro. Lenke til kommentar
johnnywalker Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 titt innom Lpgitechs sider og finn ut om tastaturet støtter mot Sonique. Tror faktisk ikke det............ Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 når jeg trykker på mediaknappen min, kommer det opp en liste over alle mediaprogrammene, som f.eks winamp, WMP8, powerdvd osv. Jeg har ikke gjort noen innstillinger, det bare var sånn.... men du kan jo velge hva som skal skje når du trykker på de andre knappene da, jeg har satt "GO" knappen min til å åpne en playlist i winamp. forresten, jeg har det svarte keyboardet som er me i Cordless Desktop Optical pakken, men jeg tror den bruker samme software. Last ned den nyeste versjonen og se. [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-02-17 21:02 ] Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 På logitech cordless itouch keyboard lurer jeg på om jeg kan sette en av internett knappene til å åpne en mappe jeg har med mp3 filer. Går dette? Går det ikke å programere media knappene og suspend knappen? I itouch programmet står det noe om en logitech knapp. Hvor er den? Hva betyr det musesymbolet på numlock knappen? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 det var lurt å kjøpe logitech navigator Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: Hva betyr det musesymbolet på numlock knappen? at du må trykke på den for å kunne styre musen med num-paden, hvis du har "mouse-keys" på. i win XP (kanskje andre OS også), trykk ALT-Shift-NumLock (alt og shift'en på venstre siden altså), da aktivere du mousekeys. praktisk hvis du ikke har mus av en eller annen gunn. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hvis du kikker innim Itouch progget som følgte med, så tror jeg du kan endre på det ,meste der.. Jeg endra snarvetasten som orginalt gikk til Logitech sine hjemmesider til en annen side.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå