cehanh Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hei! Jeg har en samsung serie 5 på 13.3", den ble kjøpt tidlig i år og har fungert greit hittil. Men i de siste dagene vil den ikke slå seg av. Eneste løsninger for meg er å tvinge den til det, holdt inne start-knappen i 5 sek. Men det kan jo ikke fortsette slik, for jeg vet jo dette kan føre til andre problemer.. Den vil ikke slå seg av, men starter opp på nytt i stedet. Så frustrerende! Dessuten bruker den lengre tid til å starte opp nå, og det er windows 8 forresten :/ Takker for alle svar Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Can't turn off windows 8 Fra første treff: So I've done this "bcdedit /set disabledynamictick yes" in cmd and now my laptop works fine! Endret 25. juni 2013 av KingCharming Lenke til kommentar
cehanh Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Vet ikke om jeg gjorde det riktig, men det hjalp hvert fall ikke.. :/ Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hva med denne? http://www.askvg.com/fix-windows-8-restart-and-shutdown-problems-by-disabling-hybrid-shutdown-feature/ Om den ikke funker så se litt på de andre treffene på google. Lenke til kommentar
cehanh Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Nå gikk det! Pc'n slår seg av normalt mange takk skal du ha! Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Bare hyggelig Husk; Google is your friend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå