Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har holdt meg oppdatert siden skoleslutt (19.06.2013) på både Its Learning og på SkoleArena, men finner ingen oversikt over karakterene mine for termin 2 på VGS 2. året. (Finner ikke karakterene mine i det hele tatt med andre ord). Lærerne ved skolen sa de ville være å finne på en eller begge disse sidene.

Er det noen som vet hvor det er mulig å finne dem? Eller er det noen som kan rette opp i eventuelle feil ved disse sidene, slik at man får tilgang på eksamenskarakterer, standpunktkarakterer og terminkarakterer?

Håper noen har gode innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ennå mer oppgulp.. Når overskriften er så konkret, hvorfor skal jeg da lese førstepost? Det er jo på Samordna Opptak det eneste elektroniske vitnemålet ligger..

Så du sier at overskriften er konkret? Jeg mener den er upresis. Trådstarter skriver for det første vitnemål, noe som kan bety ulike former for vitnemål. Kan enten være vitnemål fra ungdomsskolen, videregående, høyere utdanning, you name it .. Det spesielle med dette er at vitnemål fra ungdomsskolen ikke er å finne på Samordna Opptak, så dermed er det ikke så konkret som du ønsker å vise til. Anbefaler deg til å ta å lese førstepost før du skriver et innlegg neste gang, oppgulp.

Lenke til kommentar

Så du sier at overskriften er konkret? Jeg mener den er upresis. Trådstarter skriver for det første vitnemål, noe som kan bety ulike former for vitnemål. Kan enten være vitnemål fra ungdomsskolen, videregående, høyere utdanning, you name it .. Det spesielle med dette er at vitnemål fra ungdomsskolen ikke er å finne på Samordna Opptak, så dermed er det ikke så konkret som du ønsker å vise til. Anbefaler deg til å ta å lese førstepost før du skriver et innlegg neste gang, oppgulp.

I innlegget over mitt første, nevnes Skolearena. Jeg har kun erfaring med Skolearena fra VGS og grunnskole, men siden vitnemålet fra ungdomsskolen ikke er lagt ut på nett, så antar jeg jo at han har fullført VGS og ser etter vitnemålet sitt fra videregående skole. Dessuten står det "videregående" i taggingen, som jeg fikk med meg uten å lese førstepost.. U mad, luringen?

Endret av Crumpler
Lenke til kommentar

Hvis du skal basere alt du svarer på tittelen til innlegg, så vil du slite. Det forstår du og, så ikke kom her og vær vanskelig. Når en faktisk stiller et spørsmål her så er det noe en ikke forstår. Derfor er det også å mistenke at terminologien til den som stiller spørsmål ikke alltid er helt korrekt. Så ditt argument kan bare drite og dra.

Ha en fin dag videre, luringen.

Lenke til kommentar

Hvis du skal basere alt du svarer på tittelen til innlegg, så vil du slite. Det forstår du og, så ikke kom her og vær vanskelig. Når en faktisk stiller et spørsmål her så er det noe en ikke forstår. Derfor er det også å mistenke at terminologien til den som stiller spørsmål ikke alltid er helt korrekt. Så ditt argument kan bare drite og dra.

Ha en fin dag videre, luringen.

Hva er egentlig vitsen? Det står videregående i taggingen, og han leter etter vitnemålet. Den eneste plassen man kan finne vitnemålet fra VGS, er på Samordna Opptak.

Du må heller ikke ikke gå for langt nå, Camorra." Hvis du skal basere alt du svarer på tittelen til innlegg", i dette tilfellet var det passende, da jeg vet hva han leter etter ut ifra å lese tittelen, men slik er det ikke i alle tilfeller. Istedenfor å klage på meg, burde du heller klage over en misvisende tittel.

Takk for kaffen, lurvik.

Endret av Crumpler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...