HelloKjersti Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fujifilm poder en ny gren på X-familietreet og frister samtidig med nytt glass.Hils på X-M1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Like it! Elektronisk søker er borte, men en bevegelig skjerm synes jeg var bra! Fristende saker... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Dette er så absolutt et interresant kamera! Venter spent på en test av dette før jeg evt. kliner til Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hendig størrelse. Og den blir meget kompakt sammen med 27mm-en. Det eneste negative er at den ikke har noen mulighet for ekstern EVF. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 ... Det eneste negative er at den ikke har noen mulighet for ekstern EVF. ...enda mer at det ikke er intern OVF. Men, men, det finnes andre modeller som har det... Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Kjøper heller ei ny linse til kameraet mitt:) Men sikkert ein fin sak og ha i Bagen. Denn vert vell ikkje billig? Endret 25. juni 2013 av Sjokoladen Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Kjøper heller ei ny linse til kameraet mitt... Anbefaler deg å heller kjøpe et helt objektiv. Ei linse blir liksom litt tynt... Lenke til kommentar
Sjokoladen Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 . Anbefaler deg å heller kjøpe et helt objektiv. Ei linse blir liksom litt tynt... Veit, skal legga pengane i nikon 24-70mm f2.8 og/eller nikon 16-35mm f4 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ett nydelig kamera men her blir det ikke systembytte med det første. Har rotet meg inn på tester av Olympus sin 75mm ikkje bra. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hendig størrelse. Og den blir meget kompakt sammen med 27mm-en. Det eneste negative er at den ikke har noen mulighet for ekstern EVF. Det er nok en trend vi har sett og vil se mer av, tror hovedmålgruppen ikke ønsker ekstern søker. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det er nok en trend vi har sett og vil se mer av, tror hovedmålgruppen ikke ønsker ekstern søker. Du har nok rett i det. Veldig mange som holder kamera på armlengs avstand ut fra kroppen og myser på en mer eller mindre god skjerm for komposisjon. De fleste lurer sikkert fælt på hvorfor bildene kanskje blir litt uklare, og kobler det ikke til at det er tilnærmet umulig å holde noe stødig med armene ut fra kroppen. Men jeg tenker, la de holde på. Trenden vil nok før eller siden snu og man vil komme tilbake til det som alltid har fungert, altså å holde kamera inntil hode. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Men jeg tenker, la de holde på. Trenden vil nok før eller siden snu og man vil komme tilbake til det som alltid har fungert, altså å holde kamera inntil hode. Tja, folk har begynt å bli vant til telefonene som kamera og for dem vil dette være naturlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ett nydelig kamera men her blir det ikke systembytte med det første. Har rotet meg inn på tester av Olympus sin 75mm ikkje bra. Jeg koser meg med 17mm f/1.8, 45mm f/1.8 og Sigma 60mm f/2.8. Så det blir ikke noe systembytte for meg heller. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ser fin ut! Men jeg vil ha söker, så jeg holder meg til X-E1 som jeg kjöpte for noen uker siden og er kjempefornöyd med. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Lekkert så det holder, og greit for noen å ha et valg uten søker (selv om det er vanskelig å forstå at folk ønsker dette ) Men ligner ikke dette skrekkelig på et annet kamera som slutter på eica? Sikkert helt tilfeldig . Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ser fin ut! Men jeg vil ha söker, så jeg holder meg til X-E1 som jeg kjöpte for noen uker siden og er kjempefornöyd med. Det kommer noe Sony utstyr på salg snart da? Men ligner ikke dette skrekkelig på et annet kamera som slutter på eica? Sikkert helt tilfeldig . Man kan vel si at alle kameraene i X serien er litt Feica 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det kommer noe Sony utstyr på salg snart da? Njaee, tanken er at de skal komplettere hverandre. Canonutstyret selger jeg dog så snart jeg får tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Njaee, tanken er at de skal komplettere hverandre. Canonutstyret selger jeg dog så snart jeg får tid. Tenkte på NEX-en, ikke RX1. At klokkene ringer for Canon, anså jeg som gitt Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Man kan vel si at alle kameraene i X serien er litt Feica Hø hø hø... :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg