Akselev Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hoy! Grunnet familie i Sør-Afrika som snakker Afrikaans, samt et ønske om å bo i ett av Benelux-landene ønsker jeg å lære meg Flamsk/Nederlandsk. Er det noen som har noen ideer på hvordan jeg burde gå frem? Jeg forstår veldig mye, da jeg var en periode i Sør-Afrika hvor familien kun snakket Afrikaans, og jeg måtte selv svare på Afrikaans. Jeg kan ikke snakke så mye Flamsk, men jeg forstår som sagt veldig mye. Lenke til kommentar
Johannesnederland Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei Aksalev, Min navn er Johannes, jeg kommer fra Nederland og har bort i Norge for en år. Jeg skal går til Norge senere i år men jeg vil laere lit mer Norsk. Kanskje du kan hjelpe meg og jeg kan hjelpe deg? Hilsen/Groeten Johannes Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Har også litt interesse av å lære Nederlandsk pga. venner. Fikk faktisk noen til å sende meg en ordbok "Woordenboek. Nederlands - Noors, Noors - Nederlands", men desverre er deler av den kun på Nederlandsk, og de blander Nynorsk og Bokmål i tillegg. Finner desverre ikke bedre ordbøker eller kurs. Mulig det kommer noe til våren. Det var det i fjor i allefall (Trondheim). Tot ziens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå