skagenNYC Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har fått en ny bærbar og vil selge det. Jeg kjenne www.bruktmarked.no, men finnes bedre? Akkurat hvor er det beste forum i Norge til det? Uten å betale for anonsen, kansje.... Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kanskje jeg vil kjøpe den? Hva slags maskin er det? Cpu, hd, pris etc... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 www.gibud.no er vel gratis? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 QXL er ofte bra. Koster også bare penger hvis du får solgt varen. Denne burde vel kanskje vært under webshoperfaringer...? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Feil. QXL tar betalt for alle auksjoner nå, selv om du ikke får solgt. Betaler 12,- for å legge ut en auksjon nå. Så qxl er jalla. Lenke til kommentar
skagenNYC Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Kanskje jeg vil kjøpe den? Hva slags maskin er det? Cpu, hd, pris etc... Maskinen er en Sharp Actius AV18 Ultra-portabel. Win XP, 12" TFT LCD, DVD/CDRW 40Gig Ultra ATA HD, 256Mb minne, Athlon XP-M 1800 low voltage mobile CPU, kun 1.7 kilo vekt, 26mm tykkelse. 16000 Kr - helt ny. Takk til Iceraven for forslagen om gibud.no. Vil skjekke det opp ogsa. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kanskje jeg vil kjøpe den? Hva slags maskin er det? Cpu, hd, pris etc... Takk til Iceraven for forslagen om gibud.no. Vil skjekke det opp ogsa. Så ikke ut som noen hadde nevnt det. Det er et bruktmarked på www.barbara.no også. Ganske bra besøkt er det også. ellers kan du jo prøve www.bruktpc.no og www.itavisen.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå