BirgerCaC Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hei Jeg har hatt ett slikt mobilt brevbånd lenge nå og produsenten er Huawei. Det problemet som plutselig dukket opp for noen dager siden var det at når jeg klikket på "koble til" så kom det opp ett blockout vindu hvor det står at tilkoblingen var avsluttet. Etter at jeg hadde klikket på "kobler til" ikonet flere ganger så ble nettet koblet på til slutt. Etter en stund så ble jeg lei dette og jeg av installerte det mobile brevbåndet og installerte det på nytt for å se om det hjalp. Når jeg skulle installere brevbåndet igjen så fikk jeg ikke brevbåndet til å installere og grunnen var at en driver kalt Huawei Mass Storage USB Device var ødelagt eller skadet. Etter dette så bestemte jeg meg for å gjenopprette datamaskinen til ett tidligere tidspunkt og når jeg gjorde det så var brevbåndet der, men når jeg trykker på det nå så åpner ikke programmet seg. Hva i all verden kan det være jeg må gjøre? Takker for alle svar!! :-) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 En bekjent hadde akkurat samme problemet, det fungerte etter at jeg installerte på nytt. Har du prøvd reinstallering på nytt etter gjenopprettingen? https://netcom.no/kundeservice/mobiltbredband/finn-ditt-modem Prøv med nyeste programvare. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Ja, jeg har ikke prøvd dette enda, men jeg har foreløpig greid å fikse det. Hvis det blusser opp igjen så kan jeg vurdere det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå