Kark Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Huff nå har jeg vel "drept" mitt Gf 4 ti4600 tror jeg,men det oppfører seg litt rart.Jeg klokket først steg for steg opp til gpu 333 ,minne på 722,da begynte bildet og fryse så jeg tok den ned til 324 da ble det stabilt,tok så minne opp steg for steg til 744 med agp på 66mhz men 1,6v, fikk da artifacts i bildet så jeg tok den ned til 722 etter mange tester.Men nå vil ikke kortet spille mer, det fryser i selv det enkleste spill men jeg kan fortsatt bruke maskinen på nett og til video,bare ikke spille,Hmmm Har jeg brent minne på kortet? har noen opplevd det samme så fortell meg hva jeg har ødelagt? Har nå kortet i default 300650 men det er like ille,jeg får ikke spilt noe som helst.Har lagt inn driver på nytt uten resultat jeg er opprådd for ideer. men kortet er vel brent. Gi meg noen tips håper jeg har postet i rett forum. Mvh Kark Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Høres ut som en Errh, Garantisak Kortet sluttet plutselig å funke?? Klokket? hva mener du, det er klokke i windows ja?? Da slutter de å spørre og sender deg et nytt kort 8) Lenke til kommentar
Kark Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 He he he jeg skjønner hva du mener kompis men kortet mitt er mer enn 1 år gammelt og jeg kan ikke finne kvitteringen heller,er kjøpt på komplett en gang sent 2001eller tidlig 2002.Nei jeg må nok ut og kjøpe tenker jeg. Takk for tipset :-? Lenke til kommentar
Kark Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 He he he jeg skjønner hva du mener kompis men kortet mitt er mer enn 1 år gammelt og jeg kan ikke finne kvitteringen heller,er kjøpt på komplett en gang sent 2001eller tidlig 2002.Nei jeg må nok ut og kjøpe tenker jeg. Takk for tipset :-? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Wey, første trippelposten jeg har sett Får håpe du klarer å "helbrede" ditt TI4600 Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 He he he jeg skjønner hva du mener kompis men kortet mitt er mer enn 1 år gammelt og jeg kan ikke finne kvitteringen heller,er kjøpt på komplett en gang sent 2001eller tidlig 2002.Nei jeg må nok ut og kjøpe tenker jeg.Takk for tipset :-? Kvittering spiller ingen rolle. Du ligger i Komplett sitt system enten du har kjøpt på nett eller i butikken. De legger alltid inn på navn. :wink: Lenke til kommentar
Kark Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Som dere ser har jeg kjøpt nytt kort nå.Hmm den trippel postingen skjønner jeg ikke helt men det var mens jeg brukte det ødelagte Gf4 ti 4600 kortet og alt gikk så tregt,trykket vel på "ok" et par extra ganger tenker jeg.Sorry Men jeg er super happy med mitt Powercolor Radeon 9800 128ddr Det er en annen værden! ps: jeg klarer ikke å fjerne de extra postene hvordan gjør jeg det :oops: Lenke til kommentar
fredde Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Som dere ser har jeg kjøpt nytt kort nå.Hmm den trippel postingen skjønner jeg ikke helt men det var mens jeg brukte det ødelagte Gf4 ti 4600 kortet og alt gikk så tregt,trykket vel på "ok" et par extra ganger tenker jeg.Sorry Men jeg er super happy med mitt Powercolor Radeon 9800 128ddr Det er en annen værden! ps: jeg klarer ikke å fjerne de extra postene hvordan gjør jeg det :oops: Hva var det som ble så mye bedre med det nye kortet ? Lenke til kommentar
Kark Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jeg syns alt flyter bedre på skjermen,i spill virker bildet mye roligere og med min Gf 4 ti4600 kunne jeg nå noe av det samme fsp men ikke med samme skarphet i farger og effekter som R9800, og jeg kjører med stock setting. Men jeg går med planer om å flashe til pro,er litt nervøs for å gjøre det men har veldig lyst :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Som dere ser har jeg kjøpt nytt kort nå. Det var da ikke så lurt. Komplett har jo alle kvitteringene liggende i en database, og i følge kjøpsloven så trenger du ikke lengre å ha kvittering (da jeg tror selger er pliktig å ta vare på alle). Dessuten så har du 5 års reklamasjonsrett på produktet. Dette betyr at du har krav på at det skal fungere uten feil i denne perioden. Lenke til kommentar
Kark Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Som dere ser har jeg kjøpt nytt kort nå. Det var da ikke så lurt. Komplett har jo alle kvitteringene liggende i en database, og i følge kjøpsloven så trenger du ikke lengre å ha kvittering (da jeg tror selger er pliktig å ta vare på alle). Dessuten så har du 5 års reklamasjonsrett på produktet. Dette betyr at du har krav på at det skal fungere uten feil i denne perioden. Joda stemmer sikkert det men kortet mitt bar tydelig preg av modifisering jeg hadde tatt av orginal kjøler og erstattet den med en cpu kjøler med 60mm vifte fra en gammel 1,3duron,tok 3 pci spor!.så litt hjemme snekkret kan man si, men det kjølte bra,skulle bare hatt like bra ram kjøling så kansje det ikke hadde skjedd.Så jeg tror ikke jeg klarer og skjule alle spor,jeg sitter med kortet foran meg nå og vurder... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Som dere ser har jeg kjøpt nytt kort nå. Det var da ikke så lurt. Komplett har jo alle kvitteringene liggende i en database, og i følge kjøpsloven så trenger du ikke lengre å ha kvittering (da jeg tror selger er pliktig å ta vare på alle). Dessuten så har du 5 års reklamasjonsrett på produktet. Dette betyr at du har krav på at det skal fungere uten feil i denne perioden. Joda stemmer sikkert det men kortet mitt bar tydelig preg av modifisering jeg hadde tatt av orginal kjøler og erstattet den med en cpu kjøler med 60mm vifte fra en gammel 1,3duron,tok 3 pci spor!.så litt hjemme snekkret kan man si, men det kjølte bra,skulle bare hatt like bra ram kjøling så kansje det ikke hadde skjedd.Så jeg tror ikke jeg klarer og skjule alle spor,jeg sitter med kortet foran meg nå og vurder... Lol, syntes jeg ser en engel på ene skulderen, og på andre. Har du fysiske merker på selve kortet er det bare å glemme det :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Joda stemmer sikkert det men kortet mitt bar tydelig preg av modifisering jeg hadde tatt av orginal kjøler og erstattet den med en cpu kjøler med 60mm vifte fra en gammel 1,3duron,tok 3 pci spor!.så litt hjemme snekkret kan man si, men det kjølte bra,skulle bare hatt like bra ram kjøling så kansje det ikke hadde skjedd.Så jeg tror ikke jeg klarer og skjule alle spor,jeg sitter med kortet foran meg nå og vurder... Jeg bytta også ut den orginale kjøling på mitt gamle GF3 TI200 og klokka. Kortet ble herpa men jeg satte den gamle kjølinga tilbake og sendte inn kortet. Fikk nytt Hvis du fortsatt har den gamle kjølern og ikke har laget noe tydelige merker på kortet, så kan du også gjøre det. Gi meg gjerne det nye kortet du mottar :wink: Lenke til kommentar
Kark Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 ok Corleone,jeg har pusset og pyntet på kortet og satt på orginal kjøler, kortet ser helt nytt ut.jeg hadde myke skiver melom skruehodene og kortet så det er like fint,ser ingen spor etter noen ting. Da går jeg til komplett på mandag og klager, har jo ikke noe å tape lets see! ps hadde ikke den orginale kjølepasta så jeg brukte articsilver,håper de ikke sjekker det Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg hadde planslipt den orginale kjøleribba mi, og hørte ikke noe fra dem om det. Tror forresten heller ikke at jeg hadde den orginale kjølepastaen, men jeg hadde heldig vis noe gammel jalla-pasta liggende. Tror egentlig ikke at du bør bruke AS-pastaen. Se om du får tak i noe helt vanlig pasta, eller i hvertfall noe som ligner. F.eks. Nanotherm el. Poenget er at den ser ut som standart kjølepasta. Det er mulig jeg er noe paranoid nå, men det er kanskje ikke så lurt å si offentlig når du skal sende inn kortet. Hva om noen som jobber der der dette? Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 ok Corleone,jeg har pusset og pyntet på kortet og satt på orginal kjøler, kortet ser helt nytt ut.jeg hadde myke skiver melom skruehodene og kortet så det er like fint,ser ingen spor etter noen ting. Da går jeg til komplett på mandag og klager, har jo ikke noe å tape lets see! ps hadde ikke den orginale kjølepasta så jeg brukte articsilver,håper de ikke sjekker det Hva skjedde?? Var det "Garanti-sak" Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, hva skjedde? *nyskjerrig* Lenke til kommentar
Kark Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Heisann som dere sikkert skjønner så ble det aldrig levert inn til reklamasjon.Er vel litt for erlig tror jeg :oops: men men har noen planer om å prøve litt voltmodding eller noe annet crazy stunt med kortet for se hvor streken går før det er helt kvelden. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 X'D Ja kortet ble nå i alle fall rent og pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå