FFX Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg hadde installert breakhrough halveis utenproblem så kræsja pcen. Og nå er litt av tinga lagret inne på pcen. Og nå når jeg prøver å uinstallere spille for å redownloade det så får jeg to valg Do you want to repair breakthrough or Do you wan to remove breakthrough Jeg har prøvd begge og så begynne den å uinstallere men ingenting skjer. Jeg prøver igjen og får samme spørsmål Er det noe register jeg må fjerne eller noe for å fikse dette? Eller må jeg rett og slett uinstallere hele spille så derreter installere det igjen? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har aldri hørt om dette spillet får jeg :o Har spillet kommet ut? Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Plain reboot? eller gir den noen feilmelding Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 etter det eg veit så har ikkje det spillet kommet ut enda... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Eller må jeg rett og slett uinstallere hele spille så derreter installere det igjen? Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 kor tid kom breaktrough ut i norge? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 kortid kom braktrough ut inorge? 26. september! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 ja det er i butikkene MÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå