greenman Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Heisann Presterte å kjøpe feil headset for en stund siden. Trodde de var egnet for PC, men fant ut at det var X360/PS3 versjonen jeg hadde kjøpt. Siden de var rasende billig og de faktisk fungerte helt fint på PC beholdt jeg de. Men, micen fanger opp min egen stemme, så jeg hører meg selv og alt rundt meg veldig godt når jeg snakker på skype. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Skru av lyden for avspilling av det mikrofonen tar opp. Det er en egen volumslider for dette under egenskapene for lydkortet/-enheten du bruker. Eller mener du noe annet? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Skru av lyden for avspilling av det mikrofonen tar opp. Det er en egen volumslider for dette under egenskapene for lydkortet/-enheten du bruker. Eller mener du noe annet? Hvor er denne innstillingen? Har win8 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Kontrollpanel > Lyd Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Såpass skjønner jeg. Men finner ikke hvor jeg kan skru av at den tar opp lyd. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Du vil vel ikke skru av at den tar opp lyd. Derimot vil du skru ned/av avspillingen av det du tar opp, hvis jeg har forstått deg rett. Skal være der du finner alle volumslidere. For mikrofonen er det én slider under opptak, der du justerer volumet på selve mikrofonen, og én slider under avspilling et sted, som er den du er interessert i. Skru ned/av lyden der. Det er iallfall normalen. Kan hende det er annerledes hvis det er et USB-headset, eller Windows 8 gjør ting annerledes ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå