Gå til innhold

Mobil som ikke er smart

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få fatt i mobiler med bra kamera uten smartfunksjoner ?

Altså den skal ikke være smartmobil.

Er så sinnsykt lei min avhengighet av Instagram, Facebook, Snapchat osv., når jeg er på fest, når jeg har besøk, er på besøk, kjeder meg. Det er helt fryktelig ! Beste måten å bli kvitt på det er å ikke ha en smarttelefon lenger, men er veldig avhengig av bra kamera og har mine tvil om at noen telefoner lages med like bra kamera som Samsung S3 f.eks, og som ikke er "smart".

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker på om Nokia N82 går for "smart" den gjør vel muligens det? Men det har bra kamera med skikkelig blits.

http://www.knowyourm...in-content-area

Den så ikke så alt for smart ut iallefall ? Hmm... Kamera var merkelig bra til å være fra 2007 (?) iallefall ! Takk for svar iallefall :) Slipper forhåpentligvis å lade den flere ganger for dag også...

EDIT: Den var kanskje smart ja...Men om det ikke går an å laste ned apper og sånt, så gjør ikke det noe. Og ser ikke ut som om der er noen Facebook-app heller. Surfing på nettleseren er sikkert så tungvint at jeg ikke orker.

Alt i alt ett godt forslag her, men hadde håpet på en nyere telefon med HD-filming iallefall.

Keep it coming !

Endret av GimleSag
Lenke til kommentar

Den så ikke så alt for smart ut iallefall ? Hmm... Kamera var merkelig bra til å være fra 2007 (?) iallefall ! Takk for svar iallefall :) Slipper forhåpentligvis å lade den flere ganger for dag også...

EDIT: Den var kanskje smart ja...Men om det ikke går an å laste ned apper og sånt, så gjør ikke det noe. Og ser ikke ut som om der er noen Facebook-app heller. Surfing på nettleseren er sikkert så tungvint at jeg ikke orker.

Alt i alt ett godt forslag her, men hadde håpet på en nyere telefon med HD-filming iallefall.

Keep it coming !

Man kan laste ned apps der "dessverre" hehe, men dem er vel muligens ikke så spennende idag, ja det er sabla bra kamera på den, har tlf selv som en "backup" til backupen.

Ellers vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...