Minnebrikken Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Tenkte å bestille meg en pizza fra Peppes Pizza. Frem til nå har jeg hovedsakelig bare valgt ut ingrediensene selv. Er det noen spesielle pizzaer dere selv vil anbefale at jeg bestiller? Endret 24. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 37 Deeper Love er min favoritt. Saftig biffkjøtt, skinke, tacokrydret kjøttdeig og løk. 31 On Fire! hvis du er glad i at det smaker litt sterkt. En half-n-half med de to er ikke feil. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Favorittene er i denne rekkefølgen: Knock out folded pizza (tar forbehold om at denne er like god som knock-out pie var, er en stund siden jeg spiste den ) og deretter New Orleans og Thai Chicken. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Big shot! Marinert kylling, bacon, pepperoni og tomat! Endret 24. juni 2013 av mushi 1 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Big shot! Marinert kylling, bacon, pepperoni og tomat! Helt enig! Min favoritt også Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 En god Rio Grande er skikkelig alrite ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå