formannen Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Skriv inn alt av det dere ønsker dere til PCene deres... og kanskje kommer det i oppfyllelse(om dere setter inn alle deres sparepenger på kontonr.: 3541-xxxxx xxx(just kødding)). Mine ønsker er: - Ny CPU - Intel PIII 900 Mhz(høyste min maskin takler). - Ny SDRAM PC100 - minimum 512MB (har 128MB) - Nytt skjermkort - ASUS GeForce 2MX-400 eller Ati Radeon Ve - Ny harddisk - minimum 40GB (har 12,1GB) - Ny skjerm... bare det er en flat. MEN aller helst vil jeg ha en NY PC. Med AMD CPU. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Veel jeg kunne jo tenkt meg et dual XP2000+ system med vannkjøling pluss et GF4 4600 og greier.. Men det jeg er ute etter nå før TG er en 60gb disk og masse fint modde-utstyr til kabinettet :wink: Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ønskeliste til min eksisterende PC: - Vannkjøling (bråker fælt - Større skjerm(vil ha 19", bruker 17") - TV-inn (ta opp ting og tang) - Raskere CD brenner(har SCSI 8x, vil ha 24x) - gått over til SCSI disker for gøy :smile: + + + Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg skulle ønske maskinen min fungerte som den skulle.... *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå