Perfidus Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Jeg skal kjøpe meg en platespiller og ett anlegg så jeg kan nyte cdene og platene mine. Til nå har jeg hørt på musikk gjennom et slitent pc-anelgg fra Logitech og har lyst til å ta ett steg opp. Men vil alikevel ikke bruke så altfor mye penger på det, siden jeg ikke er noe spesielt kravstor. Det eneste jeg vil er å kunne høre på alt av musikk, siden musikksmaken min er veldig allsidig, altfra Hellbillies, Imagine Dragons, Jaa9 og Onklp til Darkthrone og Satyricon. Så er det noen som vet om noen høytalere og forsterker/cd-spiller til en grei pris som gir detaljert lyd? Jeg har bare ett lite rom så noe stort og alvorlig med mye bass er unødvending. Av platespiller regner jeg med å kjøpe en Rega RP1 eller Pro-Ject Essential og en RIAA-forsterker. http://www.hifiklubb...tereoanlegg.htm Er denne pakka her noe som kan funke greit med en platespiller? Og gir de høytalerne grei nok lyd for ett lite rom? Ble litt rotete, men jaa. Takker for svar! Endret 24. juni 2013 av Perfidus Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg har det samme anlegget på hytten og er ganske fornøyd med det. Jeg synes det gav overraskende mye punch i lyden til å være såpass lite og rimelig. Det er både optiske og analoge inngang på anlegget som du kan koble RIAA-forsterkeren til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå