Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

G4S/Sector sin CTC 909 GSM Alarm

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg hus hvor denne alarmen allerede er montert. Men er ikke under noen kontrakt.

Planen er å bruke den lokalt..

Spørsmålet mitt er som følger..

Noen som har peil på om clas ohlson sin magnet kontakt kan brukes med denne alarmen?

Er det også mulighet for at noen av IR sensorene også fungerer??

Endret av Twigz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle givere kan brukes med alle alarmsentraler. Det som varierer fra sentral til sentral er verdi på motstandene.

Jeg er ikke kjent med alarmsentralen du har men ser ikke hvorfor det ikke skulle fungere. Har dog ikke noen erfaring med trådløse sensorer/MKT men skulle tro de har noen form for mottaker som igjen kobles til seksjonene på sentralen.

Hilsen en alarmmontør.

EDIT: Ser nå at det står på produktsiden du linket til at den er beregnet for bruk på Clas Ohlson sine sentraler. Da er det kanskje slik at mottakeren for de sitter i selve sentralen og da blir det litt verre.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av en slik MK fra clas. Virker ikke som min sentral klarer å fange opp signalet fra MK enheten. Men igjen, jeg er ikke noen ekspert innenfor dette området. Så for alt jeg vet kan det jo være bare en bagatell.

Hørte fra en annen montør at å bruke sensorene som følger med fra G4S/Sector sine ctc 909 går fint overens med clas ohlson sin sentral, så ville jo tro det fungerte motsatt også??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...