Gå til innhold

Lønnsomt å bytte abonnement?


Anbefalte innlegg

Det er lenge (2-3år) siden jeg kjøpte telefon og tegnet nytt abonnement, tenkte kanskje det nå ville være lønnsomt å bytte abonnement? Derfor sjekket jeg de ulike alternativene til Telenor.

 

Men er det slik at jeg har bedre betingelse enn hva som kan tilbys i dag?

 

Jeg har noe som heter FriHet (Koster Kr.0,- i måneden), ved siden av har jeg en MobilSurfepakke (Koster Kr. 99,- i måneden), som gir meg 500MB

 

Jeg ringer svært lite, oftest kun til familie (FriFamilie), så her har jeg heller ingen utgifter.

 

Jeg surfer noe med telefonen, men det er skjelden jeg kommer opp i 500MB.

 

Billigste alternativ jeg finner med Telenor i dag heter "Komplett S", som koster Kr.149,- i måneden. Men dette gir meg kun 100MB. Altså... Jeg må betale Kr.50,- mer i måneden og samtidig få 400MB mindre. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forutsatt at du kun ringer og sender SMS til medlemmene i FriFamilie-avtalen din og surfer <500 MB pr måned lønner det seg selvsagt med det du har. Men for en hundrelapp mer kan du sende ubegrenset med SMS og ringe ubegrenset til alle norske mobiler, i tillegg til at du kan bruke dobbelt så mye data. Spørsmålet du da må stille er; kommer jeg til å ekspandere bruken min i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...