Lampen Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Hei! Pcen min fungerte dårlig, så jeg formaterte den, under formateringen når selve installeringen var påbegynt. Virket det som om pcen skrudde seg av. Skjermen ble svart under et av punktene, og deretter virket det som om pcen fortsatt var på. Selvom alt var svart. Den lagde lyd som vanlig, så jeg prøvde å bytte skjerminntak, skru skjerm av og på osv. Det endte med at jeg tok ut to av minnebrikkene til pcen. Og da fikk jeg installert w7. Nå under w7 står den på i kanskje 5-6 minutter før den skrur seg av. og den lager ekstremt mye lyd. Har prøvd å legge inn flash player og skjermkortdriver. Så jeg legger det inn, rebooter og når jeg da er inne, virker det ikke som om flash player eller skjermdriver er der i det hele tatt. Pcen skrur seg av under "windows oppdaterer" skjermen som kommer rett før pcen skrur seg av. Aner ikke hva som er feil. Edit: Prøvde nå og skru på en sang på windows media player for å se om dataen fortsatt er på selv om skjermen blir svart og viftene går. Og musikken ble avsluttet når skjermen gikk i svart. Endret 24. juni 2013 av Lampen Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Maskinvare.? Bygd den selv.? Lenge siden.? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Feilende kondensatorer i power supply og/eller på hovedkort <= Er dette en mulighet. Du forteller ingenting om utstyret , "en pc" ? Det blir omtrent det samme som å spørre en bilmekaniker : du jeg har "en bil" og jeg har problemer med at den stopper.... Tror bilmekanikeren forventer å høre både årstall, km.stand og ikke minst merke/modell og modell variant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå