Kverna93 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hei! Jeg skal til USA en tur i sommer, og skal blant annet innom Miami, NYC og Orlando. Har veldig lyst til å få tatt noen fine bilder + filmet deler av reisen, og alt jeg har av kamera akkurat nå er et Nikon Coolpix S3100, og mange mener vel at det ikke holder standard. Jeg tenkte på å bruke det kameraet jeg allerede har frem til jeg kommer til NYC, som er første stoppested, for deretter å kjøpe et nytt kamera der, og kanskje spare litt penger. Problemet er jo bare det at jeg har hørt det er flere forskjeller ved USA og Norge både ved PAL og framerate..dette er ting jeg egentlig ikke har noen forståelse av, så alt hjelp er til stor nytte! Til poenget, burde jeg kjøpe et nytt kamera i USA eller i Norge før jeg drar? Evt. hvilket kamera? Prisen må ligge på maks 3000kr, helst under 2000.- Takk for svar! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 om du tenker på å spare penger, så tror jeg ikke det er så alt for mye å spare på å kjøpe kamera i USA fremfor Norge. Norge er forholdsvis billig på elektronikk. 1 Lenke til kommentar
Kverna93 Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Okai, så om jeg skal kjøpe i Norge, hva bør jeg kjøpe da? Er mest tiltenkt denne turen, og jeg har som sagt allerede Nikon-kameraet. Har bare surret rundt på nettet, og endte opp med å se på Creatives Vado HD, er det noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå