MrHorgen Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Hvor kan en få kjøpt EK-PSC fittings? Alternativt det jeg trenger for å feste slange til CPU/GPU blokk. Endret 6. juli 2013 av MrHorgen Lenke til kommentar
ChristopherRaa Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg kjøpte fittings via http://techbay.no . Fin service og rask på å sende varene. Se f.eks denne: EK kompresjonsnippel, 1/4"BSPx1/2"ID-3/4"OD, sort Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Takker! Jeg hadde sett på nipler og gikk litt surr i navnene her. Det jeg hadde sett på ville passe, trodde fittings var noe annet av en merkelig grunn Nå trenger jeg bare noe til å fjerne gammel termisk pasta. Isopropanol burde vel fungere til det? Og kjølevæske da. Sterilt vann får vel man tak i på apoteket? Eller kan batterivann fungere? Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 har brukt aceton til fjerning av kjølepasta tidligere, med er litt dikusjon rundt akkurat bruk av aceton, da du må være forsiktig ikke bruke det på annet enn metall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå