DevN Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hadde ingen anelse om hvor jeg skulle poste dette, da det både gjelder stabilitet, overklokking, osv. Hvilken vifte er til å anbefale for en AMD Athlon XP2500+? En ikke så alt for dyr, men ikke alt for billig heller? Regner med at jeg vil satse høyt, for også å få en dønn-stabil maskin. La oss si jeg setter CPU'en til XP3200(+). For tiden plages jeg med WindowsXP melding hvor jeg kan velge "Send error-report" eller "Lukk". Og er 98% sikker på at det er fordi den blir for varm. Minne-produsenten (TwinMOS) mente også at dette var problemet, muligens bør jeg finne ny strømforsyning og. Så jeg trenger noen anbefalinger på CPU-vifte, strømforsyning, etc. Helst link meg til et produkt på komplett.no eller mpx.no. PS. Dere må unnskylde dårlig forklaring, rar forklaring, feilposting, e.l. Er helt borte og aner ikke hva jeg selv snakker om, og ser på tv samtidig. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 prøvd å dytte på mer volt på cpu / ram / chipset osv? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Jada, vil ha tips til CPU-vifte, muligens strømforsyning, bør jeg ta både strømforsyning og CPU-vifte på engang? Så litt på denne viften: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=2...16&l=2&lantall= er den noe å satse på..? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jada, vil ha tips til CPU-vifte, muligens strømforsyning, bør jeg ta både strømforsyning og CPU-vifte på engang?Så litt på denne viften: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=2...16&l=2&lantall= er den noe å satse på..? Har Vulcano 9, samme tingen, sånn ca. XP2500+@190*12=2280 Hz. Den er god, men den bråker Lenke til kommentar
DevN Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Kan noen anbefale en annen bra CPU-vifte da, som ikke bråker så mye? Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Forsøk under "kjølere (luft)". Ligger under overklokking. Stenges pga. feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg