Gå til innhold

På jakt etter et meget godt headset !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei alle

 

Jeg bare må ha et godt headset nå, lei av all den billige dritten som finnes der ute. Er det noen som kan tipse om et set som gir god lyd samt at headset MÅ ha mic.

Robust utgave er å foretrekke

 

Grado lager hodetelefoner med utmerket kvalitet, lydmessig ligger disse på topp når det gjelder lydgjengivelse, jeg har selv 2 av dette merket og har ikke angret ett sekund på at jeg kjøpte dem.

 

http://www.hi-fi-center.no/shop.cfm?path=29,33

 

Beklager, så ikke at du måtte ha mic. og

 

Mvh

Tian

Lenke til kommentar
Hei alle

 

Jeg bare må ha et godt headset nå, lei av all den billige dritten som finnes der ute. Er det noen som kan tipse om et set som gir god lyd samt at headset MÅ ha mic.

Robust utgave er å foretrekke

 

Grado lager hodetelefoner med utmerket kvalitet, lydmessig ligger disse på topp når det gjelder lydgjengivelse, jeg har selv 2 av dette merket og har ikke angret ett sekund på at jeg kjøpte dem.

 

http://www.hi-fi-center.no/shop.cfm?path=29,33

 

Beklager, så ikke at du måtte ha mic. og

 

 

 

 

Mvh

Tian

det var noen sinnsyke priser der! 9k for et headset! :o

Lenke til kommentar

hdj1000_box.jpg

 

Disse vil du ha, beste headphones jeg har hørt og jeg har eid Sony, Sennheiser, AKG, Korg etc etc etc..

 

3500mW gir deg så sinnsyk effekt at du kan spille så høyt til ørene dine ikke orker mer, headphonsene leverer like god lyd :D Sitter me de på meg nå og kommer AAALRDI til å klage ;) Har noen AKG til 2000kr hvis du er interresert, og Sony MDR-V700 til 1600kr...

 

Pioneer HDJ-1000 er helt sinnsyke, men koster 1700kr, hvis du vil ta selvmord uten å anstrenge deg selv, få deg disse hehe :p;)

Lenke til kommentar
http://www.djsound.ru/files/6956/hdj1000_box.jpg

 

Disse vil du ha, beste headphones jeg har hørt og jeg har eid Sony, Sennheiser, AKG, Korg etc etc etc..  

 

3500mW gir deg så sinnsyk effekt at du kan spille så høyt til ørene dine ikke orker mer, headphonsene leverer like god lyd :D Sitter me de på meg nå og kommer AAALRDI til å klage ;) Har noen AKG til 2000kr hvis du er interresert, og Sony MDR-V700 til 1600kr...

 

Pioneer HDJ-1000 er helt sinnsyke, men koster 1700kr, hvis du vil ta selvmord uten å anstrenge deg selv, få deg disse hehe :p;)

Det kaller jeg hodetelefoner! 3500W er jo mer enn det annlegget mitt klarer å prestere! :woot:

Lenke til kommentar
http://www.djsound.ru/files/6956/hdj1000_box.jpg

 

Disse vil du ha, beste headphones jeg har hørt og jeg har eid Sony, Sennheiser, AKG, Korg etc etc etc..  

 

3500mW gir deg så sinnsyk effekt at du kan spille så høyt til ørene dine ikke orker mer, headphonsene leverer like god lyd :D Sitter me de på meg nå og kommer AAALRDI til å klage ;) Har noen AKG til 2000kr hvis du er interresert, og Sony MDR-V700 til 1600kr...

 

Pioneer HDJ-1000 er helt sinnsyke, men koster 1700kr, hvis du vil ta selvmord uten å anstrenge deg selv, få deg disse hehe :p;)

Det kaller jeg hodetelefoner! 3500W er jo mer enn det annlegget mitt klarer å prestere! :woot:

 

Nå står det riktignok en liten m foran da, regner med at anlegget ditt klerer å prestere 3.5 watt.

 

AtW

Lenke til kommentar
http://www.djsound.ru/files/6956/hdj1000_box.jpg

 

Disse vil du ha, beste headphones jeg har hørt og jeg har eid Sony, Sennheiser, AKG, Korg etc etc etc..  

 

3500mW gir deg så sinnsyk effekt at du kan spille så høyt til ørene dine ikke orker mer, headphonsene leverer like god lyd :D Sitter me de på meg nå og kommer AAALRDI til å klage ;) Har noen AKG til 2000kr hvis du er interresert, og Sony MDR-V700 til 1600kr...

 

Pioneer HDJ-1000 er helt sinnsyke, men koster 1700kr, hvis du vil ta selvmord uten å anstrenge deg selv, få deg disse hehe :p;)

Det kaller jeg hodetelefoner! 3500W er jo mer enn det annlegget mitt klarer å prestere! :woot:

 

Nå står det riktignok en liten m foran da, regner med at anlegget ditt klerer å prestere 3.5 watt.

 

AtW

:oops: Oops. Leseleif :oops:

Lenke til kommentar

jeg har ett konkret forslag til deg Leko;

 

Koss Porta Pro eller Koss KTX Pro 1

 

da får du dynamisk bass i massevis uten at det går utover det pene lydbildet...

 

problemet er holdbarheten, det har en tendens til å dukke opp småfeil iblant...men derfor har du jo den utmerkede Lifetime Warranty'n!

 

Go Koss!

Lenke til kommentar
jeg har ett konkret forslag til deg Leko;

 

Koss Porta Pro eller Koss KTX Pro 1

 

da får du dynamisk bass i massevis uten at det går utover det pene lydbildet...

 

problemet er holdbarheten, det har en tendens til å dukke opp småfeil iblant...men derfor har du jo den utmerkede Lifetime Warranty'n!

 

Go Koss!

 

Han spør for det første om ett headset (de har mic, selv om begrepet blir misbrukt hele dagen her på forumet). Og for det andre om ett meget godt headset, koss porta pro er ikke meget gode høretelefoner uansett åssen du snur og vender på det. De har artig lyd til prisen, men det er ett hav av forskjell mellom de, og telefoner i 1.5k-klassen.

 

AtW

Lenke til kommentar

åja, beklager...ble litt villedet av reply'ene her

 

:oops:

 

nei, Porta Pro er ikke et headset...

men så er vel heller ikke de Grado hodetelefonen det ble refert til tidligere noe headset...

 

en lytteopplevelse kan være veldig individuell, og den enkeltes definisjon av begreper som "godt" og "bra" likeså..

for meg har en god hodetelefon ett fornuftig forhold mellom pris og kvalitet

 

når det gjelder kvalitet finnes det flust med tekniske analyser og slikt av lyden som sendes ut, men dette blir fort meningsløst for min del når det mennesklige øret er begrensningen...

 

det er den mennesklige og individuelle oppfatningen av det enkelte produkt som er relevant spør du meg...

 

så for min del er Koss Porta Pro meget gode hodetelefoner, også fordi jeg spiller mye MP3 hvor kvaliteten også begrenser seg...

Lenke til kommentar

Du burde gå innom en lokalforhandler og teste visse headphones, etter du har hørt frekvensen på Pioneerene (tro meg jeg jobber mye med lyd) så går du ikke tilbake.

 

Angående Koss headsettene så synes jeg de jukser litt i mellomtonen (ikke for vanlige øre å høre). Har noen Studiophile monitorer her til 10000kr og lyden fra Pioneerene er like god tvers gjennom, er så klart og reint som det kan få blitt. 3500MILIwatt hehe ;) 3500watt i headphones hadde du nok ikke funnet på Alpha Centauri engang :)

 

Grado er også EXTREMT bra headphones, spesielt de til 5900kr (testa de) fikk også bakoversveis med de, men jeg er litt designfreak så synes de var litt for... 1960 :)

Lenke til kommentar
www.koss.com der har du et bra utvalg av kvalitets headsett som er bra og har livtidsgaranti

 

 

:lol::lol::lol:

 

Den var god. Koss klarer jeg å sprenge før du klarer å sleppe en fis :lol:

Sennheiser derimot. Det er gutten sin det :D

 

Btw, har drevet å sammenlignet Koss med Sennheiser (jeg har Sennheiser, med en kamerats Koss). Haha, Koss er som å ha en papp-skive på øra. Elendig lyd osv. :lol: Åja, for å forsikre deg om at Sennheiser er tingen, så kan jeg si at det brukes mye av professjonelle. Bl.a TV. :yes: www.sennheiser.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...