opx Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) . Endret 24. juni 2013 av opx Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 IKKE bruk sprayen på glass! Bruk noen få timer på å lære seg å sote med sote-film. Sjekk Ebay så får du ferdig kuttet film til din bil til en billig penge. Youtube er full at tips og triks til hvordan du får dette bra Når du bruker sotespray skal du gjerne matte ned lykten først (for å gi feste til sprayen) dette vil du ikke gjøre med et vindu da det permanent ødelegger det samt faren for at det sprenger er tilstede. Lenke til kommentar
opx Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Aaaaw... Kanskje jeg prøver på kjellervinduet Men takk for tipset på ebay. Får prøve meg frem. Lenke til kommentar
opx Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 FYI: Du har helt rett, blsk0p. Ikke bruk sotespray på glassvindu folkens - dååårlig ide Halvparten av kjellervinduet har nå et ujevnt lag med tykk-tynn gugge, størknet etter det har rent ned til bunns. Tenker også at man tar ut baklyktene, legger de ned på underlag og deretter sprayer. Men så var det dette med EU-kontroll da ... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Har aldri hatt problem med mine baklykter på EU, så lenge blinkelys vises. Er ikke noe krav til E-merking av dem så vidt jeg veit, så lenge alt av signaler er godt synlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå