Majjan Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Dette spillet blir helt latterlig. Les hele saken Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Eg bikkar om ikkje lenge 30 år - men eg lo så tårene trilla når denne Nagasaki fjerten vart vist på E3. Har stor tru på dette spelet ! Endret 24. juni 2013 av BlastyTrasty 3 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har forsatt tru på at dette spillet blir eit eg må ha. Lenke til kommentar
VikingEgg Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det eneste rollespillet jeg kommer til å like. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Randy Marsh er hysterisk morsom. Gleder meg til dette spillet. Hadde ikke sett klippet fra artikkelen før nå, men haha Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Randy Marsh er hysterisk morsom. Gleder meg til dette spillet.Hadde ikke sett klippet fra artikkelen før nå, men haha Randy Marsh aka Steamy Ray Vaughn er legendarisk. Når eg såg dette klippet frå E3 sendinga spruta det pepsi utor nasen min - herregud kor eg lo. Ser ut som karakteren du spelar i dette spelet er på denne toaletten, og lærar nye skills - ha! Måtte leggje til denne: http://youtu.be/fINcvBDkkqw Endret 24. juni 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Hadde dette kommet for 10 år siden, så kanskje... Too late. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg elsker South Park, mye pga Randy Marsh. Men jeg synes ikke fising er noe morsomt, så enkelte ting av dasshumoren i South Park finner jeg ikke morsom i hele tatt. Som Mr. Hanky og det der. Favorittepisoden min hittil er Sarcastaball, der er Randy brilliant 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Kjenner jeg gleder meg til dette! class : Jew You entered "Douchebag", that correct?-NoAre you sure you want to keep the name "Douchebag"-NoVery well Douchebag! hahaha Endret 24. februar 2014 av BakaBerg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå