Delvis Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article139611.ece Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ok, gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ok, gjør ikke meg noe. Ikke meg heller Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kjekt med MSN Messenger synes jeg.. Brukte ICQ før, men har så mange bugs Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 ingen fare folkens. msn messenger blir ikke berørt enda. hørte det på nyhetene i går, å jeg også frykta at msn messenger ville ryke, men altså ikke enda. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Ja nei , vet ikke hvor big deal jeg skal si det er heller. Ble kjent med endel greie folk på noen musikkrom der for 2-3 år siden. Var tilogmed proffe musikere jeg kjøpte plater av etterpå som frekventerte der. Har alltid tenkt jeg skal gå innom igjen, men gidder nesten aldri. Sist jeg var der, så mye forandret ut og ikke så seriøst som før. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva er galt med IRC? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Hva er galt med IRC? Ikke noe som jeg vet om Annet enn det virket litt mer rotete en feks Microsoft chat (cchat exe) som vel har mange av de samme rommene, men mer enkelt og brukervennlig (hvertfall etter det jeg husker, har ikke brukt noen av dem på lenge) Men det er jo nok av chatrom hvis man primært er ute etter det selvsagt. På winmx er det jo massevis feks Lenke til kommentar
magfa Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 ingen fare folkens. msn messenger blir ikke berørt enda. hørte det på nyhetene i går, å jeg også frykta at msn messenger ville ryke, men altså ikke enda. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hehe ingen som har snakka noe om det da. selfølgelig stenger dem ikke msn!! blir det samme som å stenge email det . Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Bare tull. De stenger nok aldri noe med mindre det går i underskudd :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå