djgudleif Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Hei, jeg sliter med å finne på et artistnavn jeg kan bruke. Under det artistnavnet produseres det DnB og dubstep-ish greier. Tekstene og temaet i låtene er som regel drømmende / håpende / melankolsk. Det beste jeg har hittil er Wirefall. Vurderer nesten å bruke det... Men jeg funderer på om det skal være kanskje noe norskt (Røyksopp er et eksempel) eller noe. Kom gjerne med både engelske og norske forslag. Jeg ønsker ikke å framstå som selvhøytidelig, så navnet trenger ikke å være 100% seriøst. (deadmau5 er et eksempel). Men artistnavnet bør heller ikke være så tullete at det går utover tematikken. Fornavnet mitt er forresten Tony, kanskje det kan brukes som utgangspunkt. Endret 24. juni 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
kwah Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 "young brother" "brother boy" "brother tony" "tony boy" "tony young" "young tony" "young boy" "brother young" "young brother boy" "tony brother" "young brother tony" "boy brother" "brother tony young" "young tony brother" "young boy tony" "brother young tony" hva synes du om disse? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ett par forslag. Tony Van Buuren, Toniesto, Tonicci, Tony Toetta, Tonewell, Tonywell, Tosh Berlin, Ton Berlin, Above & Tony, Tony & Above, Afrotony, Tonyjack, Tonejack, Tronnex, Trollex, Tonhunterz, Swedish Tony Mafia, Tony Schulz, Tony Emery, Tony Aoki, Tony Coyoty, Tony Coyoti, Tony Aoki, Tony Van Dyk, Tony Romero, Tony Van Doorn, Cotote man Toorn, Tony & fila, Alony, Atossy, Atony, TCM, Tonwell, Tony Life, T&T, Tonny Le Grand, Tonycontrollers, Torty, Tonty, Tonkade, Toskade, Tony Harris, Torjan Nilsen, Tone Party, Sebastian Ingtony, Thockie Tonckie, Zaton, Taton, Totaz, Toone, Tony Vegas, Like Tony, Cosmic Tony, Tony Gate, Porter Tonison, Tonyfist, Infected Tony, Tonshroom, Infected Mushton, Mushton, Daft Tony, Tony Punk, Tony Cox, Terno, Torvy, Tony Tha Zouk, Martony Solveig, Tonishia, Tony Prydz, Tobina, Matony, Mateony, Tadony, Tadeony, Tony O'Callaghan, Dj Tony, Tony Angello, Tomnia, Tomniea, Onaynot, Tumek, Tonyek, Wolfgang Tontner, TY21, TO21, Tony Trash, Trashy Tony, Francis Tonyla, Tony Davila, D-Tony, T-Fan-Y, Tritonyl, Tritony, Trytony, Tony Player, Bingo Tony, Psycho Tony, Tony Punkz, Togun, Togyn, nshoty, Tony Oakenfold, Paul Tonyfold, Benny Tonassi, Tony Benassi, Ben Tonassi, Ton Tonissi, Todyi, Mat To, Tat Ny, Toentin Mosimann, Wasted Tonuiz, Dirty Tony, Tony South, Andrew Toyel, Tondrew Tayel, Tondrew Toyel, Richie Tontin, Tony Hawtin, tonyliner, Frontlinetony, Tonybeat, Beat Tony, Tony&Heat, Tony Gold, Gold Tony, Toro, Tery, Tero, Nory, Tony Shah, Feed Tony, Tony Feed, Feeding Tony, Tony Candys, Candy Tony, Tondy Moor, Ton D, Tonchard Torand, Tonguk, Felton, Moontony, Tonybeam, Sean Tony, Teas Sony, Tony Sinclair, Bob Tonclair, Toolix, Toonix, tark Knoony, Tohn Digweed, Tony Weedig, Da Twooonyz, Project Tony. Vertfall 2-3 som faktisk ble brukbare. 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Hvorfor ikke bare bruke 'Coyotemannen' som artistnavn? Passer perfekt! Endret 10. desember 2014 av Hafti Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Tonydeaf (tonedeaf)? Vil anbefale deg å gå med et engelsk navn ifall du skulle slå an i andre land. Er ikke spesielt kult å ha et navn ingen kan uttale. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Y'not (uttales why-not) Synes det funker jeg. Det er også navnet ditt baklengs. Endret 24. juni 2013 av Akse Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 On'yt, uttales On' It. annet anagram for tony Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Et anagram for "Tony Dubstep" er Buttoned Spy. Hva med det? 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 "Menace On Tony"? Anagram for Coyotemannen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Stoning Of The More Tony Dub Of The Ship Rotten Of The Full Soap Of The Unused Tony Dub Sunrise Seamless Tony Dub Tony Dub Conquer Tony Dub Preacher Fluff Tony Dub Tony Dub Near Memory Smog Tony Melancholy Seventh Tony Melancholy Tony Melancholy Of The Luscious Alloy Tony Melancholy Of Armpit Tony Melancholy Of The Fiend Consensual Tony Melancholy Tony Melancholy Abuse Inside Tony Melancholy Armada Of The Tony Melancholy Twister Tony Melancholy Church Cred: http://www.bandnamemaker.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå