Bringebær Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hei! Jeg kunne trengt noen andres meninger om studievalg.. Jeg sliter veldig med hva jeg skal studere til høsten. Jeg skal ta en bachelorgrad i informasjonssystemer eller informatikk etterhvert. Men jeg mangler matten for å komme inn akkurat i år. Jeg har da lyst til å ta et årsstudium samtidig som jeg tar opp matten jeg trenger (ja jeg har søkt høgskole). Så kommer dilemmaet; engelsk årsstudium eller digital mediedesign? Hva vil jeg få mest bruk for i min videre utdanning innen IT? Jeg er interessert i begge tingene og har derfor vanskelig for å velge. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Vel, alle fagene på universitetsnivå er for det meste engelskbaserte så engelsk er absolutt viktig, begge disse to er gode å ha med videre, du må nesten bare finne ut hvilken du vil ha. Hadde selv tatt engelsk 1 Lenke til kommentar
Bringebær Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Noen fler inputs? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hehe - ja. Vurderte selv hva jeg skulle ta da jeg må avvente 1 år med å starte der jeg har tenkt. Stod mellom årsstudium i Engelsk og Samfunnsøkonomi for min del. Sjekk fagene du tar og hva du lærer og eksamene i hvert enkelt fag. Det gjorde jobben enkel for meg. Var litt for mye fonetikk i Engelsk ved UiO og NTNU for hva jeg behager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå