Gå til innhold

Dårligste lag på FIFA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gjorde meg veldig nysgjerrige nå, så jeg slo på PS3en og kastet bort et kvarter av livet mitt på å finne ut dette. :p

Jeg fant ut at UCD AFC i den irske ligaen er det dårligste laget dersom man ser på gjennomsnitts-overallen til startelleveren. De har en halv stjerne og følgende stats: 54 angrep, 51 midtbane, 53 forsvar.

Lenke til kommentar

Det er nødt til å være Manchester United. Maken til søppellag er det ikke mulig å finne.

Ehm... Manchester United er det beste laget på FIFA og virkligheten.

De to verste lagene på FIFA er Manchester City og Liverpool.

Endret av VH7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ehm... Manchester United er det beste laget på FIFA og virkligheten.

De to verste lagene på FIFA er Manchester City og Liverpool.

Beste lag på FIFA 10 er Chelsea. Malouda, Anelka, Ballack, Lampard, Drogba, Carvalho, Ferreira etc. Uslåelige. Enig i at Man U er det mest ræva laget på FIFA og i virkelgheten.

Lenke til kommentar

Beste lag på FIFA 10 er Chelsea. Malouda, Anelka, Ballack, Lampard, Drogba, Carvalho, Ferreira etc. Uslåelige. Enig i at Man U er det mest ræva laget på FIFA og i virkelgheten.

Hahaha du er et episk troll. Teknisk sett er ikke akkuratt man u dårligst ;) eller chelsea :p

Hvorfor lurer du på det?

Lenke til kommentar

Snakker vi om Fifa 10? Dårligste laget på Fifa generelt eller United her?

Du har fått svar på hvilket lag som er det dårligste, UCD AFC er by far det dårligste. Ble spilt mye mot det i Fifa 12 når en kun hadde en VP.

Nei, snakker ikke om FIFA 10 når jeg spør om dårligste lag. Jeg sier bare at med 2009-10 troppen var Chelsea uslåelige.

Hahaha du er et episk troll. Teknisk sett er ikke akkuratt man u dårligst ;) eller chelsea :p

Hvorfor lurer du på det?

Bare spøk det med Man U.

Men uansett så spør jeg fordi jeg tidligere har trodd at Hønefoss var det dårligste laget på FIFA. Det hadde tatt seg litt dårlig ut når jeg liker Hønefoss og kommer derfra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...