Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nabo som røyker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja 2 stk selveier :) Vet vi har lite å stille opp med, hvis jeg maser om det hver gang blir de nok veldig irriterte etterhvert :hmm: Kanskje det hjelper. Banner og slår dører og vinduer hver gang, så noe reaksjoner har de nok fått :)

 

Prøv å snu litt på situasjonen og sett deg i hans ståsted. Jeg vet ihvertfall at jeg på trass ville omtrent røyket mer når dere slamrer i dører og generelt oppfører dere som små drittunger som ikke får vilja si. No offence, skjønner jo selvfølgelig problemet deres, men dette er ikke noen løsning.

 

Vær imøtekommende, presenter problemet for vedkommende og prøv å få til en felles løsning. Slik som dette ser ut nå så gjør jo hverken av partene det absolutt viktigste, det å kommunisere seg imellom. De fleste folk har forståelse for småbarn, og han klarer sikkert ta røyken et annet sted hvis du faktisk tar opp problemet med han.

 

Helt ærlig, er det rart dere har et dårlig forhold slik som begge parter holder på? Dette virker veldig unødvendig.

Lenke til kommentar

Prøv å snu litt på situasjonen og sett deg i hans ståsted. Jeg vet ihvertfall at jeg på trass ville omtrent røyket mer når dere slamrer i dører og generelt oppfører dere som små drittunger som ikke får vilja si. No offence, skjønner jo selvfølgelig problemet deres, men dette er ikke noen løsning.

 

Vær imøtekommende, presenter problemet for vedkommende og prøv å få til en felles løsning. Slik som dette ser ut nå så gjør jo hverken av partene det absolutt viktigste, det å kommunisere seg imellom. De fleste folk har forståelse for småbarn, og han klarer sikkert ta røyken et annet sted hvis du faktisk tar opp problemet med han.

 

Helt ærlig, er det rart dere har et dårlig forhold slik som begge parter holder på? Dette virker veldig unødvendig.

 

Her er det mange gode poenger, jeg røyker selv,men prøver på ingen måte å prakke dette på andre.

 

En hyggelig tone kommer man langt med, samt så tar vi røykere (ikke alle seff) hensyn til små barn osv, jeg gjør hvertfall det. Spør pent, ikke krev er mitt råd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...