Toillkåre Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Når maskinen min har vært skrudd av og jeg skrur den på så "fryser" den seg etter noen få minutter. Da må jeg restarte den med "svenskeknappen" og da fungerer den. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (Sett den i et varmere rom.) Ikke gå løs med å klikke på alt du ser på skjermen for å se om det skjer noe. Vent heller. Beveger musen seg etter at den fryser? Blir pcen varm? Stasjonær eller bærbar? Kommer det opp noe? feilmelding eller lignende? Lenke til kommentar
Toillkåre Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Er en stasjonær pc. Kommer ikke opp noen feilmelding og den blir ikke varm. Men når den fryser, så er det som om PCen stopper helt opp. Det er på en måte ikke bilde som fryser da kan du si, men hele PCen. Feks. hvis jeg spiller av musikk og PCen fryser, så stopper også musikken. Skjermdriver er up to date forresten. Endret 24. juni 2013 av Toillkåre Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Huff så generelt.. Jaja, du kan nå se om den ikke fryser i sikkerhetsmodus først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå