Korporal Kranium Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har sett litt på foliering og plasti-dip etc i det siste, og lurte litt på om plasti dip på felger fungerer, eller blir det fort slitt vekk og stygt? Hvor får man tak i plasti-dip i Norge? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 En kompis testa dette på felger til motorsykkel og meldte om great success. Peis på. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Ser veldig enkelt og greit ut : Men hvor får man tak i slike bokser i Norge? biltema, eller må man på plasser som feks Hellanor? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 http://kickstart.no/Default.aspx?tabid=113&List=1&CategoryID=411&Category2ID=412&Level=2 Slå deg løs Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 awesome, takker. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Skal nevnes at du ikke må forvente for lang levetid på felger som er i daglig bruk Lenke til kommentar
Desu Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Viktig å huske på av plastidip ikke tåler avfetting så veldig godt. Så vær litt obs på hva du vasken bilen og felgene dine i etterpå. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Skal nevnes at du ikke må forvente for lang levetid på felger som er i daglig bruk Folk sier flere måneder til år avhengig av om du får kjemikalier etc på de, uansett er det mest for å teste. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Delene jeg plastidippet for 1 år siden henger fortsatt fint på plass. Unntaket er en steinsprutskade og at det såvidt har begynt å løsne på ene speilet. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Delene jeg plastidippet for 1 år siden henger fortsatt fint på plass. Unntaket er en steinsprutskade og at det såvidt har begynt å løsne på ene speilet. Hvis det varer så lenge, er det vel verdt å pusle litt med det, hvis det fungerer fint på felgene skal jeg ta grillen også Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg tok grillen og speila på bilen min. Felger har jeg ikke prøvd enda. Uansett så er plastidip veldig fint til å teste om en farge kan kle bilen eller ikke, så kan man ta en avgjørelse senere med å lakke de skikkelig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Billig og enkel løsning for å få litt forandring Bare husk å påfør nok lag slik at det er enkelt å få av igjen. Jeg har det ikke selv, men hiv på "Glossifier" i samme slengen, det gjør seg! Mye bra videoer av "dipyourcar.com" på youtube Endret 24. juni 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Dotz felgene ble ikke så værst i svart... hvem hadde trodd!! Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Her selges også Plasti Dip: http://www.elefun.no/aspx/sokeresultater.aspx?sokeord=plasti+dip Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Plastidip er go' saker har hørt flere melde om god suksess med plastidip. har sett et par kjøre med det i drifting, og når de sier det er holdbart burde normal bruk være piece of cake i sammenligning. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Hvis noen var interessert endte prosjektet med at jeg pusset ned felgene, grunnet og lakkerte de matt svart. Altså ingen plasti-dip, dette rett og slett fordi jeg ikke vil måtte unngå sterke kjemikalier og eventuelt måtte gjøre det om igjen om et par måneder Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har du før å etter bilder? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Har du før å etter bilder? Tok ikke før bilde, men har nå lakket første lag etter grunning, bilde av grunningen er det eneste jeg har hittil. Legger til at de dekkene som står på skal kastes, så det bryr meg ikke om det lakkes på de, ellers hadde jeg selvsagt brukt teip. https://www.dropbox....he/IMAG0056.jpg Endret 31. juli 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 http://db.tt/811UORjh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå