AnjoEntertainment Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) I fem år har jeg laget trailere nå, men aldri før har jeg laget noe for Game of Thrones - en serie som jeg har blitt helt oppslukt av, og som jeg lever meg helt inn i. Jeg lagde denne traileren like mye for dere som jeg lagde den for meg selv, og jeg håper derfor at dere vil like den like mye som jeg selv gjør! Hehe! La traileren ta deg med inn i seriens historiske og ikoniske omfang enda en gang, og ta del i storheten nok en gang! Håper dere vil like den, og jeg er alltid åpen for - og vil veldig gjerne ha -konstruktiv kritikk, hvis det er noe dere synes jeg kunne ha forbedret! Advarsel: Inneholder spoilers Endret 24. juni 2013 av Jacanjo 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg likte videoen veldig godt, men det er vel mer et sammendrag av den første sesongen enn en trailer som skal gi noen lyst til å se serien. Den ser ut som den er laget mest for oss som allerede har sett Game of Thrones. Den avslører veldig mye og en person som ikke har sett serien ennå, ville antakelig ikke orket å se hele, eller forstått akkurat hva serien handler om. Men det er jo ingenting galt i det hvis det var meningen å lage en video for oss som allerede elsker den. Lenke til kommentar
''' Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Håper ikke noen som ikke har sett det allerede finner på å søke på "Game of Thrones trailer" og så ser denne videoen. Den inneholder alle spoilerne. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg likte videoen veldig godt, men det er vel mer et sammendrag av den første sesongen enn en trailer som skal gi noen lyst til å se serien [...] Ganske sant. Den begynner veldig som en trailer og sklir så over til noe som ligner mer på en tribute, og det var intensjonen. Jeg skulle ha gjort det klart i førsteposten. Hva spoiler angår, har jeg nå lagt inn spoiler-warning (forhåpentligvis ikke for sent). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå