x-team Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Satt og surfa litt på htc'en i dag, skulle gå inn på facebook, da stoppa liksom alt opp, svarte ikke på noen taster eller noe.. Prøvde og slå av telefonen etter en stund, holdt inne av/på knappen, slo seg av og starta opp igjen. Kom ikke lengere enn at HTC logoen vistes, ingenting skjedde. Holdt inne av/på knappen i 10sek eller noe slikt, da slo den seg av og starta opp i noe recovery eller fabrikkinstillnger greier.. Ingenting av de funka, og etter et par forsøk så slukna den helt. Prøvd og lade den, ladeindikatoren lyser ikke, reagerer ikke på av/på knappen i det hele tatt nå. Har verken mista den i gulvet eller sølt vann eller noe på den.. Er det noe jeg kan gjøre, koble den til pcen og kjøre no slaks tvangs recovery greier eller? Prøvde forøverig og se etter bruksanvisning, noe som ikke fulgte med telefonen.. Telefonen er sånn ca 6mnd gammel den dag i dag.. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Resetting the HTC ONE X hard reset Performing a factory reset using hardware buttons If you can’t turn HTC One X on or access settings, you can still perform a factory reset by using the hardware buttons on HTC One X. 1. Press and hold the VOLUME DOWN button, and then press and hold the POWER button. 2. Wait for the screen with the three Android images to appear, and then release the POWER and VOLUME DOWN buttons. 3. Press VOLUME DOWN to select FACTORY RESET, and then press the POWER button. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Prøvd dette også, ingen reaksjon. Funka en gang og få den på, på denne måten, men deretter ingen reaksjon verken på lading eller denne oppstarts måten.. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 sett den på lading og la den stå litt i, og så gjør du dette mens ladern står i. hvis ikke er det vel bare å sende den tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 med mindre du er komfortabel med å falshe et rent OS på mobilen er det nok like greit å ta den/sende den til bake til selger. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Dette skjedde med min HTC ONE X etter at jeg fikk den tilbake fra reprasjon. Satt å surfa så plutselig døde den helt slik som ditt tilfelle. Jeg fikk ikke liv i den å måtte levere den tilbake.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Dette skjedde med min HTC ONE X etter at jeg fikk den tilbake fra reprasjon. Satt å surfa så plutselig døde den helt slik som ditt tilfelle. Jeg fikk ikke liv i den å måtte levere den tilbake.. Husk at om samme feil oppstår 3 ganger(2 ganger etter rep) så har du krav på ny telefon eller pengene tilbake. Om telefonene du har ikke lengre er på markedet har du krav på nærmeste modell til den du har. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Husk at om samme feil oppstår 3 ganger(2 ganger etter rep) så har du krav på ny telefon eller pengene tilbake. Om telefonene du har ikke lengre er på markedet har du krav på nærmeste modell til den du har. Jeg fikk en one x+ tilbake etter at one x hadde vært på repp 3 ganger og jeg mistet garantien etter at jeg hadde trøbbel med htc\fobrukerådet.. Så solgte jeg one x+ å kjøpte meg One istedet 1 Lenke til kommentar
x-team Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Prøvd og lade den i over 2 døgn, starte den opp og factory reset og alt det der, like dødt.. Telefonen var også veldig varm syntes jeg rettfør/akkurat når den kutta ut og noen minutter etterpå.. Får sende den tilbake til Spaceworld, så får de sende den dit den skal for sjekk/rep.. Hadde jo vært greit om den ikke lot seg reparere, for så få en One X+ i retur.. Er det så ofte at telefoner blir reparert da? Virker som det har oppstått en hardware feil her, og ikke software relatert, den er 110% dau, ingen livstegn.. Endret 26. juni 2013 av x-team Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg fikk en one x+ tilbake etter at one x hadde vært på repp 3 ganger og jeg mistet garantien etter at jeg hadde trøbbel med htc\fobrukerådet.. Så solgte jeg one x+ å kjøpte meg One istedet Haha, dette hørtes ut som en veldig kjent løsning Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Haha, dette hørtes ut som en veldig kjent løsning alt i alt så var jeg glad for at htc one måtte inn til reprasjon 3 ganger Fikk jo ny telefon til slutt som betalte halve summen til One .. så ble nokså fornøyd egentlig Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 alt i alt så var jeg glad for at htc one måtte inn til reprasjon 3 ganger Fikk jo ny telefon til slutt som betalte halve summen til One .. så ble nokså fornøyd egentlig ser den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå