Carlgutt Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=z_m4Qb0iW-o Sett på denne og gi han et" " Endret 10. juli 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Til meg måtte du selv ha gått ned på kne og bedt meget pent for å overbevise meg om at du hadde fortjent noe sånt. Du måtte ha vist på en meget underdanning og ydmyk måte hvor mye du skulle ønske at jeg kunne gi deg tunge og gjerne avsluttet med å titulert meg mester. Oral er en bonus og luxustjenste som kun meget feminine og ekte kvinner fortjener, og vil de ikke te seg slik, kan de bare glemme noe sånt. Det håper jeg du skjønner. 3 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Haha! Kalkunkrøll du er noe for seg selv Endret 10. juli 2013 av Kjetil_90 7 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Til meg måtte du selv ha gått ned på kne og bedt meget pent for å overbevise meg om at du hadde fortjent noe sånt. Du måtte ha vist på en meget underdanning og ydmyk måte hvor mye du skulle ønske at jeg kunne gi deg tunge og gjerne avsluttet med å titulert meg mester. Oral er en bonus og luxustjenste som kun meget feminine og ekte kvinner fortjener, og vil de ikke te seg slik, kan de bare glemme noe sånt. Det håper jeg du skjønner. Idol. Helt. Alt. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Sitter her å hyller Kalkunkrøll for meg selv nå. Bra fyr. Jeg er fan. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg