Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alternativer til "Vil du slikke meg?"

Anbefalte innlegg

Partneren min virker ikke helt komfortabel med å slikke meg. Han har gjort det to-tre sekunder noen ganger, men så kommer han opp til meg igjen og kysser meg. Vet ikke helt hva som er "galt", jeg har god hygiene og han liker å slikke fingrene sine etter å ha fingret meg. Så tror det går mer på at han ikke tør eller vet hva han skal gjøre.

Han spør meg "Vil du suge meg?" og jeg synes det er helt ok at han spør, og da gjør jeg det. Av og til også på eget initiativ. Men føler meg ikke komfortabel med å stille samme spørsmål til ham :p Vet ikke helt hvorfor...

Anyway, håper på noen alternative spørsmål jeg kan stille ham, eller noe annet jeg kan si, for at han skal gå ned på meg. Vi har god kommunikasjon i senga, men føler det blir så kleint å være så direkte, hvertfall når han virker så usikker.

Vi er 18 år. Vi var begge jomfru før hverandre. Hjelp tas imot med stor takk! :)Anonym poster: 7769383f3c10651734be76ac5150e951

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontrollen neste gang han er en tur der nede. Gi direkte beskjeder om hva det er du vil at han skal gjøre og gi respons på din nytelse av hva han gjør (gitt at han gjør noe riktig). For meg virker det som om det kun er at han ikke helt vet hva han skal gjøre/hva som er godt for deg.

-Deluze

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hold ham på plass. Han er sannsynligvis ikke tankeleser, og om han ikke har vært med andre jenter har han naturligvis ikke allverdens erfaring. Uten kommunikasjon fra deg (eksperten på hva du liker, bortsett fra analsex, det tror alle de ikke liker før de har prøvd det. Nok om det...), skyter han litt i mørket.

Du får holde hodet hans, legge bena rundt ham og lage litt lyder om det er godt.

Eventuelt foreslå 69.

Lenke til kommentar

Iiiik, han gjorde det! Han var supertent, mens jeg ikke var noe særlig, så jeg sa bare at han burde prøve noen nye triks for å se om jeg ble kåt. Og da holdt han på en stund der nede, gud så digg. :dribble: Jeg gjorde alt av lyder og bevegelser for at han skulle være sikker på at han gjorde det bra.

Men han har ikke gjort det etter dette! Jeg suger ham støtt og stadig, svelger til og med, mens han ikke er så fan av å slikke meg. Sikkert smak og behag, men det var jo såååå digg. Kan jeg mase mer på ham? Vokser meg nedentil så det er null hår, og har god intimhygiene, så forstår ikke problemet. :( Hva kan jeg si? Vi pleier å ha langt forspill, og han sørger for å gjøre meg veldig kåt, men da kun med fingrene. Frustrasjon! Anonym poster: 6a8aee79682cb5e0e17557bfda61641f

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Selvfølgelig kan du mase på han. Krev din rett, kvinne! :p

Jeg ville bare sagt det til han på en eller annen måte, forklar hvor flink han var og hvor utrolig digg det var, så kanskje han er motivert for å gjøre det mer når han skjønner hvor gira du blir.

Lenke til kommentar

Siden begge er såpass ferske kan det jo være at han ikke helt vet hvordan han skal gå frem... Om hva du liker... Om du ikke liker det.. Om han kanskje ikke er komfortabel nok til å prøve seg frem :) Ta en prat med han du! Evt. kommander!

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg syntes det var jævlig slitsomt i nakken og tunga de første gangene. Var støl i flere dager etterpå. Prøv å ligg på sengekanten og la han sitte på kne på gulvet, jeg syntes det er mye mer behagelig hvertfall.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...