VH97 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hei. Jeg registrerte meg i dag en ny XBOX Live-bruker, og også ny bruker på min XBOX, og jeg har ikke fått noen gratis XBOX Live mnd., og jeg har ikke laget flere enn én bruker på XBOX'en min før. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ta kontakt med kundeservice. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Å kjøpe en måned er et bedre alternativ. Det å snakke med Xbox Lives kundeservice er et herk. 2 Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Å kjøpe en måned er et bedre alternativ. Det å snakke med Xbox Lives kundeservice er et herk. De gangene jeg har ringt har det alltid gått smertefritt og greit. Endret 25. juni 2013 av ResidentDante 2 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Du må inn i menyen for å registrere en live gold konto, og da får du beskjed om at første mnd er gratis, men hvis jeg ikke husker feil, så må du inn med kortinfo osv uansett, men det er bare å huke bort automatisk fornyelse, og fjerne kortinfoen igjen etter 1mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå