lilduff90 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Skal bygge mediesenter til å ha i TV-benken, da jeg er møkklei av en stor, knotete stasjonær i stua. Kabinettet må være lite og stille, og må ha MINST 4 3,5" HDD brønner, da jeg har mange disker. Vil helst bruke Komplett, men åpen for andre butikker. Jeg har fra før et grafikkort som kan brukes, DVD/Bluray-rom, samt en i5 CPU (1155 socket) og RAM-brikker, så jeg trenger da kabinett, HK og kanskje en PSU (750 W blir drøyt for en HTPC). Kan kanskje evt. gå ned på et mindre grafikkort au... Kan noen hjelpe til med tips og setup? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Nøyaktig hva har du fra før? Har du sett på Fractal Design Node serien? Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 her har du ett helt greit oppsett: Komplett Screenshot Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 her har du ett helt greit oppsett: Komplett Screenshot Han har jo prosessor og minne fra før? Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Bytt ut hovedkortet jeg sendte istad med dette: Komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå