Gå til innhold

Er ipad 4 den beste tabletten til nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg eier ingen Apple produkter, men jeg vil ville neppe kjøpt meg noe annet enn ipad 4 i dag. Ingen andre android nettbrett jeg har prøvd byr på en like bra opplevelse etter min mening, selv om jeg fortrekker android som operativsystem.

Lenke til kommentar

Jeg eier både iPad3 og iPhone 4s i dag og det er ingen tvil om at det er gode produkter.

Like vel er det en del bugs jeg ikke finner ut av som for eksempel ett program for overføring av video er ganske hard på at noen videoer jeg har slettet fremdeles er på iPaden, da er det vanskelig å overføre den på nytt.

Andre ting er at jeg rett og slett ikke forstår iTunes helt... kanskje jeg innerst inne ikke vil for vi krangler ofte.

Skulle jeg kjøpt nettbrett i dag hadde UTEN TVIL blitt en Sony Xperia Z!!

Lenke til kommentar

Nei, paracet er bedre ;)

Ja, den har best skjerm, størst utvalg i programvare, mest tilleggsutstyr, lavest brukerterskel osv.

Det er en grunn til at andre produsenter sliter med å få lignende salgstall.

Sett Nexus 10 sin skjerm? Liker at iPad har så mange apps, men Xperia Z og Nexus 10 er overlegne.

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Nei, paracet er bedre ;)

Sett Nexus 10 sin skjerm? Liker at iPad har så mange apps, men Xperia Z og Nexus 10 er overlegne.

Overlegne på hva?

Bare lade tiden (15 timer) og skjermkvalitet gjør at Nexus 10 faller ut. De fleste nexus har lys lekkasje ja høyere oppløsning men dårligere kvalitet og opplevelse en Ipad 4..

Xperia Z har jeg vurdert men et brett alla 2013 som ikke klarer mer en 6-7 timer pr lading faller helt klart ut for meg. Fordel er vekt og størrelse at det er vanntett betyr nada for meg. Seriøst tar du det med i dusjen da sliter du.

Ipad 4 best på det meste skjerm, byggekvalitet, batteritid 10-11 timer, ladetid, apper og tilbud og faktisk i det siste også pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det gjelder film, så er skjermformatet til iPad (4:3) lite gunstig i forhold til de fleste Android-brettene (16:10). Har selv valgt Tablet z, og et veldig stort pluss er vekten. Personlig mener jeg og at det er det peneste på markedet og. Bare å slippe iTunes er dessuten nok til å styre unna iOS for min del (nok en subjektiv mening fra meg). Minnekort og filutforsker er veldig praktisk. Ellers er det praktisk å kunne bruke den på kjøkkenet uten bekymring. Har til og med vasket det sammen med oppvasken :)

Endret av learntofly
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...