Gå til innhold

Hva gjør du nå TRÅDEN

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gamer Counter-Strike 1.6

@BananLaks: Tror det er ganske få her inne som er interessert i å høre hva folk gjør med kjønnsorganene sine. Ble ganske sjokket over at han skrev det, om han er seriøs eller ikke.. o_O

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Gamer Counter-Strike 1.6

@BananLaks: Tror det er ganske få her inne som er interessert i å høre hva folk gjør med kjønnsorganene sine. Ble ganske sjokket over at han skrev det, om han er seriøs eller ikke.. o_O

Ser ikke problemet. Det er ikke akkurat ukjent for folket.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Skal spille Arkam City på PS3, som jeg tilfeldigvis også eier på STEAM (min søster fikk det gratis gjennom PS Plus..

Så ikke videoen før nå, awesome! :D

Ser ikke problemet. Det er ikke akkurat ukjent for folket.

Vel, noe bør være privat.

Folkens, les reglene før dere poster fra nå av. Ikke post utenat det ikke er et innlegg som står hva du gjør på.

Dersom du har kommentarer til andre brukere, skriver man det under hva man gjør på. F.EKS:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Venter på at en film skal bli ferdig lastet ned.

Ser Taken 2

Er veldig nervøs for hvordan filmen uthandler seg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hjelper min mor og søster med å formatere PCene deres.. De klager over at de går tregt, men det er nok fordi PCene er fulle av dritt.

Startet på The Last Of Us, UTROLIG kult spill. Anbefalles til alle som har ps3 <3

Skal nok få prøvd det. ;)

Lenke til kommentar

Hjelper min mor og søster med å formatere PCene deres.. De klager over at de går tregt, men det er nok fordi PCene er fulle av dritt.

Skal nok få prøvd det. ;)

Jeg ler hver gang noen klager på treig pc. Enten er det en dårlig pc fra før, eller så har de lastet ned så mye drit at det setter ned ytelsen. De skjønner fortsatt ingenting :D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Jeg ler hver gang noen klager på treig pc. Enten er det en dårlig pc fra før, eller så har de lastet ned så mye drit at det setter ned ytelsen. De skjønner fortsatt ingenting :D

Tell me about it.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...