VH97 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Da ønsker jeg å sette i gang en diskusjon, og det er hvilken nettleser som er best til MAC. Er Safari den beste, eller blir den slått av Google Chrome, Mozilla Firefox eller andre? Si hvilken du bruker, og gjerne meningene dine om de ulike nettleserne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Safari her. Den går lynkjapt, har gestures og AdBlock. Så jeg har ingen mangler jeg vet om ihvertfall Edit: Hva er greia med å skrive "MAC" med store bokstaver ? Endret 23. juni 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Bruker Safari her også, men det eneste som irriterer meg med den er når jeg skal se mål jeg laster opp til EASportsFootball. Da står den stille. Men det er vel det eneste jeg kan si Apple bør forbedre til neste versjon kommer. Mulig at mange sier Google Chrome er den beste nettleseren, men merker ikke noe forskjell. Endret 23. juni 2013 av VH7 Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Mulig jeg blir å prøve ut Safari når OS X Mavericks kommer ut. Har brukt Chrome i mange år, men irriterer meg litt over at det ikke kommer noen 64 bits utgave for mac. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Safari er raskest, men ubrukelig for min del. Savner for mye fra Chrome til at det noe vits å bytte. Chrome er min browser of choice. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Bruker Chrome mye fordi man kan synkronisere lagrede passord og andre preferanser mellom datamaskiner. Og fordi Chrome er til OSX, Windows og Linux kan jeg synkronisere dette mellom alle maskinene mine. Den er også kjapp og minimalistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå