LAEN Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Perfekt Fokus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Veldig flott LAEN ! Tror knapt noen matcher deg på micromacro Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Veldig flott LAEN ! Tror knapt noen matcher deg på micromacro Takk skal du ha Terje, Jeg må ta noen hundre bilder før jeg får en som treffer så bra som dette. De aller fleste bildene jeg tar bommer på ønsket fokus eller lys og kanskje 1 av 20 bilder jeg tar er bra nok til å ta vare på. Hjalp det med forslaget jeg kom med for å rette hardt lys på bilde av Tjeldmamma? Endret 23. juni 2013 av LAEN Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Hyggelig at du likte bildet RaBoLy Jeg har lagt ut en ny versjon (bilde 3) med mye mer kontrast da jeg i ettertid kanskje syntes at bildet mangler litt kontrast. Er det noen som har noe mening om det ble bedre eller ikke? Endret 26. juni 2013 av LAEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg