mikkels Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hei Jeg trenger å få internett til leiligheten der jeg bor med to andre. Dessverre er det ikke like enkelt som først antatt. Hverken Nextgentel ell Get kan levere til min andresse. Jeg vet ikke hvor lenge noen av oss blir boende, og da det er utfordringer med i det hele tatt å få bredbånd ser dette litt mørkt ut. Vi er tilsammen tre stykker, vi har ikke mye penger, og vi ønsker ikke bindingstid. Hva er de beste alternativene for internett da? Naboene har hatt powertech som leverandør, 15 mbit/s opp, som vi spleiset på. Fungerte bra. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Du kan jo prøve Telenor. Bare månedspris, ikke noe abbonement på 6 måneder f.eks Lenke til kommentar
mikkels Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Hvis jeg ikke kan velge bredbånd, hva med mobilt bredbånd og lignende? Har en følelse av at jeg blir nødt til å kun bruke internett på mobilen fra nå av da det er vanskelig å finne bredbåndsleverandører som kan levere til der jeg bor, i tillegg til at de jeg bor med ikke ønsker å betale så mye for internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå