Hans Erling Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har kjøpt en Panasonic P50ST60Y der det fungerer perfekt å spille .mkv og flac filer fra USB. Når jeg prøver Panasonic sin media server app på tv så finner den pc-en og den finner mp3 musikken og mpeg video, men flac og mkv glimrer med sitt fravær. TV støtter jo flac og mkv filer, men ikke via media senter app-en?? Alt ligger i samme mappe så det skal ikke være problemet. Er det noen her som har fått dette til å virke med en tilsvarende Panasonic tv? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Eg tror ikkje det er TVen som er problemet. Dersom du åpner Windows Media Player så ser du at den ikkje vil spille .mkv-filer heller. Så vidt eg skjønner så blir ikkje .mkv gjennkjent av windows som en mediafil, og derfor blir de ikkje delt av windows som en .avi eller .wmv-fil blir det. Du må bruke ett annet program til å dele filene fra PCen. Sjølv bruker eg PS3 Media Player, det funker som en kule på alt. 1 Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg mistenkte også at dette var problemet, så jeg installerte en codec pakke i håp om at det skulle forandre noe. Nå spiller WMP flac filer, men det endret ikke noe ellers. Ja et annet media senter er nok løsningen. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Takk for tipset, installerte PS3 Media Server selv om jeg ikke har noen PS3 og det fungerte med engang. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Njaa, nå ville den kun spille MP3, ikke FLAC via PS3MS og det virker som WLAN'et kanskje er en flaskehals for både 720 og 1080 hakker ekstremt på tv. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Der er endel innstillinger på PS3MS som du kan finpusse på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå