Lurifaksen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det eneste som er morsomt her er at folk syntes det er morsomt. Dere tror vel ikke at han fyren spør seriøst om hvordan du kan få skjermen til å bli større? :o Hadde det vært like morsomt om jeg startet en tråd hvor jeg spurte om hvordan jeg kan få PC-en til å lage musikk i stedenfor viftestøy? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 aldri undervurder dumhet..... Les posten min tidligere, han jeg refererte til var faktisk seriøs :o Lenke til kommentar
bruno Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Det som er mest morsomt er egentlig at noen er så ufattelig tette i nøtta at de ikke forstår at spørsmålet på forumet til VG er en spøk, at noen går på det der har potensiale til å bli årets norskevits i Sverige. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Innlegget står i stil med VG Norges dritt avis nr 1 Er jo ikke bare på vg du finner slike tråder http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...328a3d1ec3c1e38 Lenke til kommentar
guom Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 minner meg om den gangen jeg hadde en kamerat på besøk. Han hadde aldri spilt Space3D eller hva det het, (den gode gamle flipperspillet). Men så plutselig satt kula seg fast, og uten å spørre meg hva han skulle gjøre, begynte han å småriste på dataskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå