Vetle.andre Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Jeg er på leting etter et godt lydisolerende headset, som kan brukes til reise og stenge ute snorking og dempe støy fra fly og bil. Prisbudsjettet ligger på 500-700 kr. Lyden må være bra og god byggkvalitet er også viktig. noen som har god peil?(er bare pc-geek) Endret 23. juni 2013 av Vetle.andre Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Med ditt budsjett så vil jeg foreslå et par ørepropper, f.eks Shure SE215. Dette er et par som har ganske god lyd, bra byggekvalitet, mulighet for å skifte ut ledningen og som isolerer veldig godt. Om det bare er aktuelt med hodetelefoner så kan du vurdere Shure SRH750DJ, regner med at disse isolerer en del siden disse er ment for DJ-bruk. Eventuelt Shure SRH440. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Shure SRH440 er ubrukelige til isolering av støy, de er forøvrig helt horrible på ALT annet også utenom selve lyden som er grei Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Da vet jeg det til neste gang. Har du eid et sett SRH440 selv? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Jepp, har et på jobben, de sitter veldig dårlig på hodet, og er vonde i tilegg, det knirker ekstremt mye i plasten, putene fikk store sprekker etter 3måneder med så og si bare innebruk, ganske misfornøyd ja :\ Lenke til kommentar
Vetle.andre Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Shure SRH440 er ubrukelige til isolering av støy, de er forøvrig helt horrible på ALT annet også utenom selve lyden som er grei hva med Damon AH-D510R? (http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hodetelefoner/AHD510REM/denon-hodetelefoner-ah-d510r) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå