Reidar1945 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hei der... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Herlig bilde, selv om jeg kanskje opplever det som litt trangt. Flott lys inn fra venstre side i bildet, som gir en flott skygge av insektet i høyre side :-) Facinerende skapning, vet du hva slags insekt det er ? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Herlig bilde, selv om jeg kanskje opplever det som litt trangt. Flott lys inn fra venstre side i bildet, som gir en flott skygge av insektet i høyre side :-) Facinerende skapning, vet du hva slags insekt det er ? Hei! Insektet er en Kneler, ingen arter av knelere finnes i Norge dessverre. Du kan finne ut mer om insektet på linken under. http://no.wikipedia.org/wiki/Knelere Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Herlig bilde, selv om jeg kanskje opplever det som litt trangt. Flott lys inn fra venstre side i bildet, som gir en flott skygge av insektet i høyre side :-) Facinerende skapning, vet du hva slags insekt det er ? Takk for kommentar. Som LAEN skrev så er det en kneler. Jeg tok bildet utenfor leiligheten vår i Spania. De finnes i flere farger. Har hatt flere grønne i buskene vi har på terrassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg