Korka Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Heisann. Jeg snuser, og har fått en del ,misfarging på tennene nå. Så jeg vurderer faktisk å bleke tennene mine. Har dere noen tips til hva jeg kan bruke ? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Første bud er jo å pusse tennene i hvert fall to ganger om dagen og slutte med snusen. Dette kan antageligvis forbedre det noe, men det finnes også forskjellige whitening kits. Om sistnevnte hjelper vet jeg ikke, men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Første bud er jo å pusse tennene i hvert fall to ganger om dagen og slutte med snusen. Dette kan antageligvis forbedre det noe, men det finnes også forskjellige whitening kits. Om sistnevnte hjelper vet jeg ikke, men du kan jo prøve. Takk for svar Pusser allerede to ganger for dagen, og jeg kommer ikke til å slutte med det første. Har du noen anbefalninger til whitening kits? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Takk for svar Pusser allerede to ganger for dagen, og jeg kommer ikke til å slutte med det første. Har du noen anbefalninger til whitening kits? Jeg vet om en som bruker det, men han har rimelig hvite tenner fra før. Jeg har mine tvil til at disse settene kan få gule tenner hvite. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg vet om en som bruker det, men han har rimelig hvite tenner fra før. Jeg har mine tvil til at disse settene kan få gule tenner hvite. Har jo sett folk som har fått merkbart resultat. Men det er jo mange faktorer som kommer inn da. Mange gir jo opp etter 1 gang. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Google is your friend http://en.wikipedia.org/wiki/Tooth_bleaching http://www.wikihow.com/Bleach-Your-Teeth http://www.wikihow.com/Whiten-Teeth Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ta en prat med tannlegen din. Jeg har sluttet å snus så tenkte å spandere på meg bleking selv engang i fremtiden. Da blir det via/hos tannlegen min i så fall. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Når jeg var i USA kjøpte jeg noe helt enkle "whitening strips" på wallmart. De funket veldig bra og jeg fikk ikke noen form for ising i tennene etter det. Fargen gikk gradvis bort etter 3-4 måneder. Men hva kan man forvente for 30$... 1 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Herlig ! Har sett mye på ebay nå, og usikker på hva jeg skal bestille. Noen som har noen tips ang. merke og hvilken type jeg skal kjøpe meg? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Prøv Crest 3d et eller annet whitening strips. Leste en del bra om dem. Det tar litt tid da, men er sikkert verdt det. Fant dem på amazon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå